کد خبر: ۷۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 11 August 2015

فرماندارساوجبلاغ با اشاره به ساخت و تکمیل حدود 52 هزار واحد مسکونی مهر درشهر جدید هشتگرد گفت: برای خدمات رسانی به ساکنان این شهرباید چاره اندیشی کرد.

به گزارش ایرنا ابوالقاسم پالیزگیر روز دوشنبه درآیین تودیع و معارفه شهردار شهرجدید هشتگرد افزود: بیش از 20 سال از عمر شهر جدید هشتگرد می گذرد اما شهروندان این شهر از کمبود امکاناتی نظیر آب ، مدرسه ، نانوایی ، درمانگاه و ... رنج می برند.

وی اظهار کرد: مشکلات این شهر در بخش زیر ساختی به صورت جدی در سطح مدیران استانی ، کشوری و حوزه معاونت اول رئیس جمهوری دنبال شده است تا بستر لازم برای سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی طرح های مهم در شهرجدید هشتگرد بیش از گذشته فراهم شود.

پالیزگیر افزود: عملیات تکمیل و آماده سازی خط ریلی کرج - شهر جدید هشتگرد در حال حاضر با کندی پیش می رود که لازم است با رفع موانع زمینه بهره مندن شدن مردم شهرستان ساوجبلاغ را از این طرح مهم و حیاتی که نقش موثری در پویایی منطقه دارد را تا پایان سال جاری بوجود آورد.

وی در ادامه به یکی از مشکلات این شهر در بخش آب شرب اشاره کرد و افزود: در فصل گرمای امسال نه تنها مردم شهر جدید بلکه مردم شهرستان ساوجبلاغ با کمبود آب ، قطعی و افت فشار آب روبرو بودند که با مدیریت منابع آبی تا کنون توانستیم از تشدید بحران کم آبی پیشگیری کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: برطرف شدن مشکل آب ساوجبلاغ بستگی به اختصاص دادن سهیمه آب از سد طالقان دارد که در طول 1/5 سال گذشته پیگیری های مختلفی صورت گرفته است که امیدواریم مورد توجه مدیران ارشد کشوری قرار گیرد.

پالیز گیر توجه به اجرای طرح جامع شهری ، کمبود فضای آموزشی ، سرعت بخشی به عملیات تکمیل تصفیه خانه و بیمارستان شهر جدید هشتگرد، تکریم ارباب رجوع و برنامه ریزی و ایجاد تمهیدات لازم برای آمادگی شهر در مواقع بحرانی را از جمله نیاز های شهر جدید هشتگرد برشمرد.

وی بیان کرد: مسکن مهر این شهر برای واگذاری به متقاضیان نیاز به انشعاب آب ، برق ، گاز ، تلفن و سایر خدمات زیر ساختی دارد که تامین آن نیاز به پیگیری بیشتر مدیران منطقه و استان البرز دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد نیز دراین آئین گفت: مردم این شهر نیاز به توجه بیشتری از سوی مسوولان دارند زیرا امکانات فعلی این شهر جوابگوی مردم نیست و این در حالی است که با واگذاری واحدهای مسکن مهر و راه اندازی مترو جمعیت آن به 4 برابر افزایش می یابد.

محمود پایکاری افزود: ساماندهی و زیبا سازی 4 روستای اطراف شهر جدید هشتگرد، توجه به مسائل فرهنگی و ایجاد زیر ساخت های مناسب برای زندگی شهروندان ، تکمیل طرح های عمران شهری از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این آئین از زحمات کامران عظیم زاد قدردانی و سید مسعود بزرگ زاده به عنوان شهردار شهر جدید هشتگرد معرفی شد

شهر جدید هشتگرد با حدود 60 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار