در سال جاری انجام شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر از نجات 96 غریق از مرگ حتمی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 03 July 2019

مهدی ایوبی با اشاره به وضعیت غرق‌شدگی در شوشتر اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 96 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند. همچنین در این مدت هفت نفر در کانال‌های شوشتر غرق شدند و جان باختند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر گفت: سال گذشته 246 نفر از مرگ حتمی نجات یافتند و حدود 13 نفر در کانال‌ها غرق شدند و جان باختند.

ایوبی با اشاره به نصب تابلوهای شنا ممنوع در برخی نقاط رودخانه کارون پس از سیلاب بیان کرد: همه افرادی که بر اثر غرق‌شدگی جان باختند، در مناطق ممنوع، شنا کرده بودند.

وی عنوان کرد: با توجه به این روند آمار غرق‌شدگی، احتمال افزایش آمار غرق‌شدگان در شوشتر زیاد است زیرا سالیانه تعداد زیادی گردشگر برای آب‌تنی در رودخانه به این شهرستان سفر می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشتر با اشاره به وضعیت پایگاه‌های نجات غریق گفت: در حال حاضر سه پایگاه نجات غریق در ساحل رودخانه کارون در شوشتر مستقر هستند اما با توجه به این آمار غرق‌شدگی، با کمبود تجهیزات نجات غریق مواجه هستیم.

ایوبی بیان کرد: بالا بودن دبی آب و شدت بیشتر آن نسبت به سال گذشته، آشنایی نداشتن به فن شنا و همچنین شنا در مناطق ممنوع از عوامل غرق‌شدگی هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار