تابناک: البته برخی که نزدیکتر به محل حادثه بودند، صدای انفجار را هم شنیده بودند و همین موضوع سبب شده بود تا انبوهی از مردم در اطراف خودروی در حال سوختن جمع شود.
کد خبر: ۷۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 12 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حدود یک ساعت پیش دود غلیظی که با بوی گاز بخش بزرگی از خیابان دروازه دولت اصفهان را گرفته بود، توجه بسیاری از مردم را به سوی منشاء دود و بو، جلب کرد.

آتش گرفتن بخشی از یک دستگاه پراید که سرنشینان آن دو زن جوان و دو کودک خردسال بودند، منشاء دود غلیظ خیابان بود.



البته برخی که نزدیکتر به محل حادثه بودند، صدای انفجار را هم شنیده بودند و همین موضوع سبب شده بود تا انبوهی از مردم در اطراف خودروی در حال سوختن جمع شود.

با آمدن مردم خیلی زود سر و کله ماشین آتش نشانی که در همان نزدیکی یعنی خیابان سپه مستقر بود هم پیدا شد. با آمدن ماموران آتش نشانی به وسیله کپسول آتش نشانی، آتش ایجاد شده بروی کاپوت خودرو اطفاء شد.



اما آنچه که برای همه در میان آن همهمه مهم بود این بود که آیا سرنشینان خودرو، در سلامت به سر می برند یا....

کمی به محل حادثه که نزدیکتر شدیم، دو زن جوان و دو دختر خردسال در کنار جدول خیابان شوکه و هراسان نشسته بودند البته راننده که یکی از خانم‌های سرنشین بود، بی تابی می کرد اما به هر حال طبق گفته های شاهدان حادثه، توانسته بود با تسلط بر خود، جان بقیه سرنشینان را به موقع نجات دهد.


به دو دختر خردسال و خانم ها که نزدیکتر شدیم دیدیم که جز گریه و شکی که به آنها وارد شده بود، صدمه جانی خاصی برای آنها به وجود نیامده بود اما بخش زیادی از بدنه خودروی پراید سوخته بود.

یکی از ماموران آتش نشانی که در همان نزدیکی بود و در حال دلداری به سرنشینان نجات یافته از این حادثه بود در پاسخ پرسشی که از او پرسیدیم علت حادثه چه بود؟، گفت: نشتی بنزین از خودرو و عیب در برق خودرو سبب جرقه و در نهایت آتش سوزی شده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار