سفیر جدید عراق در ایران:
توافق هسته برای ملت ایران تا زمانی که در مسیر امام راحل و همچنین منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند، یک پیروزی بزرگ به شمار می رود. این موفقیت هدیه ای از طرف خداوند برای همه مسلمانان جهان محسوب می شود.
کد خبر: ۷۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴ 14 August 2015
به گزارش تابناک قم، سید راجح صابر عبود الموسوی در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به دیدار وی با مراجع تقلید و علمای ایران اظهار کرد: این دیدارها افتخار بزرگی برای من محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر افزود: مذاکرات هسته‌ای پیروزی بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، چرا که این موفقیت هدیه ای از طرف خداوند برای همه مسلمانان جهان محسوب می شود.

سفیر جدید عراق در ایران با بیان اینکه توافق هسته برای ملت ایران تا زمانی که در مسیر امام راحل و همچنین منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند، یک پیروزی بزرگ به شمار می رود، افزود: ملت های ایران و عراق ملت های بزرگی در منطقه هستند، لذا من به عنوان سفیر عراق در ایران برای نزدیکی و اتحاد بیش از پیش دو ملت و همچنین تقویت عمق استراتژیک میان دو کشور تلاش خواهم کرد.

الموسوی تصریح کرد: امیدواریم شاهد همجواری میان دو ملت ایران و عراق باشیم، زیرا  اهداف این دو ملت یکی است و تلاش می‌کنند که در برابر مستکبران و دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

لازم به ذکر است، وی که برای دیدار با علما و مراجع تقلید به شهر قم سفر کرده است بعد از ظهر امروز با حضور در کارگاه ساخت ضریح عسکریین (ع)، از ضریح ساخته شده مرقد مطهر امامین عسکریین (ع) بازدید کرد.

عملیات ساخت این ضریح از سوی آیت‌الله سیستانی انجام شده و ساخت این ضریح به اتمام رسیده است، این ضریح قرار است پس از مهیا شدن امنیتی به کشور عراق منتقل شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار