سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین با بیان این که نسبت به ملی حفاری شناورتر و بهتر بازی کردیم، گفت: به نظرم مستحق این باخت نبودیم.
کد خبر: ۷۶۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ 21 July 2019

رضا داورزنی پس از شکست 5 بر 2 تیمش برابر ملی حفاری در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: بازی برای ما بسیار خوب و سنگین بود. به نظرم مستحق این باخت نبودیم. در نیمه دوم نیز خیلی بهتر از حفاری بازی کردیم و فرصت های زیادی به دست آوردیم ولی متاسفانه با بی دقتی یکی پس از دیگری از دست رفتند و نتوانستیم نتیجه بازی زا تغییر دهیم.

وی بیان کرد: ملی حفاری تیم خوب، ریشه دار، باسابقه و با کارنامه بسیار خوب است. توقع چنین بازی نیز از آن ها می رفت.

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: به نظرم بازیکنانم در نیمه اول خیلی محتاط بازی کردند و نیاز به اینقدر محتاط بازی کردن نبود. بازی ما نسبت به ملی حفاری شناورتر و بهتر بود. به نظرم حفاری از تجربه اش استفاده کرد و به گل رسید و بازیکنان من کم بی دقت بودند و از تجربه شان بهره نبردند ولی حریف به خوبی از فرصت ها استفاده کرد و به گل رسید.

وی بیان کرد: اولین سال حضورمان در لیگ برتر است و خیلی هم دیر تمرینات را آغاز کردیم. هدف ما بقا در لیگ است و امیدواریم بتوانیم در ابتدا در لیگ بمانیم و بعد نیز جایگاه مان را در جدول ارتقا دهیم. مطمئنم تیم مان روز به روز بهتر می شود. امروز کیفیت بازی ما به مراتب بهتر از هفته های قبل یود و تیم مان خیلی خوب بازی کرد و فکر می کنم کسانی که بازی را دیدند، از عملکرد ما در نیمه دوم خیلی لذت بردند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار