معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري اصفهان از بازگشایی خیابان طالقاني حدفاصل ميدان امام حسين(ع) و چهارراه طالقاني تا پایان شهریورماه و قبل از آغاز سال تحصيلي جديد خبرداد و از شهروندان خواست از سفرهای غیر ضروری در هسته مرکزی شهر خودداری کنند.
کد خبر: ۷۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 14 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، عليرضا صلواتي بابیان این مطلب گفت: این روزها شهر اصفهان به کارگاه عمرانی تبدیل شده و مدیریت شهری در نظر دارد قصه پر غصه مترو که برای همگان دغدغه شده است هر چه سریعتر خط یک آن را به سرانجام برساند و پرونده این خط را ببندد.

وی با بیان این که به منظور تسريع در عمليات عمراني ايستگاه مترو انقلاب محور شرقي و غربی چهارباغ حدفاصل ميدان انقلاب با خيابان آمادگاه مسدود شده است اذعان داشت: با توجه به این که دو ایستگاه میدان امام حسین (ع) و انقلاب از ایستگاه های بحرانی و حساس خط یک مترو است و تا زمانی که این دو ایستگاه احداث نشود امکان راه اندازی خط یک نیست شهرداری عملیات اجرایی این دو ایستگاه را آغاز کرده لذا محور چهارباغ عباسی مسدود شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری افزایش سفرهای خرید، ورود گردشگران تابستانی و اغاز پروژه های عمرانی به خصوص مترو را از عوامل ترافیک شبانگاهی در هسته مرکزی شهر دانست و افزود: در چهارباغ بالا و میدان آزادی نیز در مسیر کارگاه های مترو محدودیت های ترافیکی ایجاد شده که مدیریت شهری در نظر دارد هر چه سریعتر پرونده مترو را خاتمه دهد.

وی با اشاره به این که به جهت جابه جايي لوله فاضلاب در خيابان طالقاني حدفاصل ميدان امام حسين(ع) و چهارراه طالقاني بر روي تردد خودروهاي سواري مسدود شده است تصریح کرد: عمليات جابه جايي لوله هاي تاسيساتي در خيابان طالقاني تا پایان شهریورماه و قبل از آغاز سال تحصيلي جديد تكميل و مسير بر روي تردد خودروها باز مي شود.

صلواتی اضافه کرد: محور چهارباغ عباسی تا میدان انقلاب به مدت یکسال حداقل مسدود است لذا لازم است شهروندان از سفرهاي غيرضروري به مركز شهرخودداري كنند به طوری که سفرهای شهری را مدیریت کنند تا از بروز ترافيك سنگين در اين محور جلوگيري شود.

وی تاکید کرد: حتی الامکان شهروندان سفرهای خود را با خودروهای شخصی در زمان های پیک ترافیکی یعنی از ساعت 10 تا 13 و 17 تا 21 شب انجام ندهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از بهره برداری خیابان خلجا بزودی خبرداد و گفت: این محور ادامه خیابان آیت الله زاهد حدفاصل طالقانی تا شیخ بهایی به عنوان محور موازی چهارباغ بزودی بازگشایی می شود که در روان تر شدن ترافیک تاثیر خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح محدوده زوج و فرد در هفته آتی عنوان کرد: این طرح در هفته آتی از سوی پلیس راهور به صورت جدی اجرا می شود.

صلواتی به تجربیات اجرای پروژه های بزرگ همچون میدان امام علی(ع)و رینگ سوم ترافیکی و ایجاد محدودیت های ترافیکی در این محورها گفت: این روزها نسبت به دو دهه اخیر بیشترین حجم پروژه به خصوص در حوزه مترو در حال اجراست و تاکنون به دلیل تبعات ترافیکی ایستگاه های میدان امام حسین (ع) و انقلاب اجرایی نشده بود و به تعویق می افتاد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار