استاندار ایلام؛
استاندار ایلام خواستار صرفه جویی دستگاه های اجرایی استان ایلام در مصرف برق شد.
کد خبر: ۷۶۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 25 July 2019

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی تصریح کرد: امسال در ابتدای سال بارندگی‌های بسیار خوبی داشتیم و در این میان برکات خوبی نیز خارج از بحث سیل در استان به همراه داشت ازجمله تقویت شدن سفرهای زیرزمینی و تولید محصولات کشاورزی، اما امروز با افزایش چشم گیر دما و ورود موج گرما به سراسر کشور رو به رو هستیم که برای استفاده همه از برق باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور و وزیر کشور به عنوان مسئول مدیریت مصرف برق ادارات مشخص شده است، تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای برای کاهش مصرف برق و صرفه جویی ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله اینکه درجه‌ی حرارت در ساختمان‌های اداری نباید زیر ۲۵ درجه باشد، لامپ‌های اضافی در ادارات باید خاموش شود و همچنین برنامه‌ای برای استفاده ادارات از ژنراتورهای برق بعد از ساعت ۱۳:۳۰ در نظر گرفته شود، ارائه داده است.

استاندار ایلام تأکید کرد: این برنامه هم اکنون به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است و می‌طلبد که مدیران در این زمینه اقدامات لازم انجام دهند.

وی افزود: در راستای اجرایی شدن این مهم ما این برنامه را در استانداری شروع کرده‌ایم و در حال حاضر از ژنراتور برق استفاده می‌کنیم و دیگر ادارات نیز باید از این رویه پیروی کنند./ع

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار