طی جلسه ای با حضور مدیر،معاونین، تعدادی از روسا و کارشناسان واحدهای شرکت نفت استان البرز و نمایندگان شرکت اینفوتک، بررسی پروژه پلمپ هوشمند نفتکشها در سالن جلسات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز برگزار شد.
کد خبر: ۷۶۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 25 July 2019

در این جلسه ابراهیم توسلی مدیر منطقه البرز در مورد پروژه پلمپ هوشمند نفتکشها گفت: شرکت نفت استان البرز جزء مناطق پیشرو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در ایجاد پروژه های سخت افزاری و نرم افزاری جدید و بروز می باشد و امیدست با بررسی این پروژه گامی دیگر در سال رونق تولید برداشت شود.
دراین جلسه مدیر و کارشناسان شرکت اینفوتک ضمن معرفی بعنوان یک شرکت دانش بنیان پیشرو و فعال در زمینه های مختلف و پاسخگویی به سوالات کارشناس منطقه البرز درباره پروژه پلمپ هوشمند نفتکشها، از همکاری این شرکت در پروژه ساتنس (کارت سوخت الکترونیک نفت سفید) که در شرکت نفت استان البرز در حال اجرا است توضیحاتی ارائه دادند.
شایان ذکر است از مزایای پلمپ هوشمند می توان آنلاین بودن و ارسال اطلاعات، سرعت و شتاب عملکرد بالا نسبت به پلمپ دستی، بررسی دما و فشار فرآورده در زمان حمل ونقل، هزینه پایین، رصد و پیگیری نفتکش از لحظه خروج از انبار تا رسیدن به جایگاه عنوان کرد.
در پایان جلسه مقرر شد یک جایگاه درون شهری، یک جایگاه برون شهری و دو نفتکش بصورت پایلوت این طرح را اجرا و نتایج آن به کارگروهی متشکل از کارشناسان مربوطه جهت بررسی نقاط قوت و ضعف آن اطلاع داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار