نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی همزمان با نمایشگاه ورزش و سلامتی از ۷ مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.
کد خبر: ۷۶۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 27 July 2019

2نمایشگاه در قزوین برپاشد

 به گزارش تابناک قزوین, مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: یازدهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی همزمان با دومین نمایشگاه ورزش و سلامتی از ۷ تا ۱۱ مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برگزار خواهد شد.
علی اصغر حاجی محمدی افزود: بازی و اسباب‌بازی و سرگرمی‌های آموزشی متناسب با سطوح سنی، آشنایی خانواده‌ها با دستاورد‌های جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، آشنایی با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تجهیزات ورزشی و ایجاد فضای رقابتی و معرفی تجهیزات مرتبط با ورزش از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها است.
وی گفت : در این 2 نمایشگاه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع در حوزه‌های بازی و سرگرمی، بازی‌های فکری، کتاب و انتشارات کودک، پوشاک کودک، آموزش، تجهیزات، لوازم و دستگاه‌های ورزشی، تزئینات اتاق کودک، آموزش، مهدکودک و سیسمونی در فضایی به مساحت ۴ هزار مترمربع محصولات خود را عرضه خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان افزود : بیش از ۶۰ مشارکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین، قم و البرز در این 2 نمایشگاه حضور دارند.
حاجی محمدی گفت : یازدهمین نمایشگاه کودک، نوجوان و سرگرمی همزمان با دومین نمایشگاه ورزش و سلامتی در مدت برگزاری، از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار