رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیاد استعدادهای ورزشی کشور، تعداد 14 نفر از نوجوانان ووشوکار استان در دو بخش آقایان و بانوان در دو رشته ساندا و تالو طی مسابقات تنگاتنگ انتخاب و به این رقابت‌ها اعزام می شوند.
کد خبر: ۷۶۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ 27 July 2019

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی‌اصغر شادجو  اظهار کرد: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیاد استعدادهای ورزشی کشور، تعداد 14 نفر از نوجوانان ووشوکار استان در دو بخش آقایان و بانوان در دو رشته ساندا و تالو طی مسابقات تنگاتنگ انتخاب و به این رقابت‌ها اعزام می شوند.

وی افزود: اردوی آمادگی تیم‌ ووشو از هفته جاری آغاز شده و رزمی‌کاران پس از طی سه مرحله اردوی آمادگی با حضور کادر فنی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

رئیس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: در مسابقات انتخابی آقایان که با شرکت افزون بر100 رزمی‌کار به میزبانی شهرستان بوکان در پنج وزن رشته ساندا یعنی مبارزه و دو وزن در رشته تالو یعنی فرم برگزار شد، تیم شهرستان میاندوآب توانست در مجموع مقام نخست را کسب کند.

وی افزود: رقابت‌های ووشو انتخابی تیم بانوان المپیاد استعدادهای برتر استان نیز همزمان در شهرستان سلماس با حضور بیش از 200 رزمی‌کار برگزار شده که تیم ووشو سلماس عنوان برتر را کسب کرد.

شادجو اظهار کرد: از این تعداد در مجموع هفت رزمی‌کار در بخش آقایان و هفت رزمی کار در بخش بانوان در دو رشته به همراه سرپرست و مربی در تاریخ سوم شهریور به مسابقات آقایان در استان زنجان و هفتم شهریور به مسابقات بانوان در استان البرز اعزام می‌شوند.

وی گفت: امید است که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان شاهد کسب مدال در این رقابت‌ها برای ووشو آذربایجان‌غربی باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار