استاندار اصفهان گفت: صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی مسائل و مشکلات بسیاری دارند که بخش زیادی از آنها بدلیل ضوابط و مقررات بانکی است.
کد خبر: ۷۶۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 28 July 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی روز یکشنبه در جلسه با مدیرعامل و تعدادی از مدیران بانک رفاه کارگران استان در استانداری اصفهان با بیان اینکه بانک ها باید برای تحقق رونق تولید تلاش کنند و با ارائه تسهیلات مناسب به صنایع و واحدهای تولیدی آنها را یاری کنند.گفت:بسیاری از مسائل و مشکلات را می توان در استان حل و فصل کرد اما به عزم همگانی در این زمینه نیاز است.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد متقاضیان واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ استان با مشکل بانکی مواجه هستند بیان کرد: ارائه تسهیلات اندک بانکی در شرایطی که قیمت مواد اولیه پنج برابر شده یکی از مهمترین مشکلات فعالان اقتصادی با این بانکها محسوب می شود.     

استاندار اصفهان با انتقاد از اینکه وضعیت اشتغال در این استان به عنوان صنعتی ترین استان کشور خوب نیست  عنوان کرد: متوسط اشتغال ما ۲.۷ درصد از متوسط اشتغال کشوری کمتر است.

وی با بیان این که بانک رفاه بخش عمده ای از سهام فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان را در اختیار دارد، گفت: انتظار داریم این بانک در پرداخت تسهیلات و افزایش حجم اعتباری فولاد مبارکه اقدام جدی و عملی انجام دهد.

وی در ادامه کمبود هتل و مراکز اقامتی یکی از مسائل دیگر این استان دانست تصریح کرد: تامین مالی برای ساخت هتل پنج ستاره در این استان یکی دیگر از درخواست ها ما برای مشارکت بانک رفاه در استان اصفهان است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار