استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاههای اجرایی استان، باید مدافع و حامی سرمایه گذاران باشند.
کد خبر: ۷۶۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲ 04 August 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری، در نخستین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با بیان اینکه دستگاههای اجرایی برای توسعه استان ، باید مدافع و حامی سرمایه گذاران باشند، گفت: دستگاههای اجرایی و دولتی برای اجرای دقیق طرح‌های مورد نظر با هم همکاری لازم را داشته باشند تا روند امور تسریع یابد.
 
وی با اشاره به اینکه باید هماهنگی و همدلی مناسبی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت جذب سرمایه گذاری وجود داشته باشد،تصریح کرد: باید حمایت‌های لازم از سرمایه‌‌گذاران در حوزه های مختلف در استان انجام شود.

 

ابراهيم مبارک‌قدم مديركل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: بیش از 30 طرح در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، خدماتی، نمایشگاهی، نیروگاه خورشیدی و دامداری برای بررسی به کارگروه امور زیربنایی این استان ارسال شده است.
 
وی ادامه داد: این کارگروه 21 عضو اصلی و 17 عضو متغیر دارد با 32 شرح وظیفه برای توسعه عمرانی زیربنایی، پیگیری طرح‌ها، رسیدگی به مشکلات روستاییان، بررسی مسائل محیط زیست و اجرای مدیریت سبز در آذربایجان‌غربی تلاش می‌کند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار