مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی سه ماهه نخست سال جاری ۲ هزار و ۹۹۰ مورد مشاوره فردی و گروهی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه شده است، گفت: هم‌اکنون ۱۶ مشاور در ادارات کمیته امداد استان و همچنین ۲۶ کلینیک تخصصی مشاوره در استان برای ارائه مشاوره به مددجویان استان با این نهاد همکاری مستمری دارند.
کد خبر: ۷۶۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ 04 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی سه ماهه نخست سال جاری ۲ هزار و ۹۹۰ مورد مشاوره فردی و گروهی به مددجویان کمیته امداد استان ارائه شده است، اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۷ مورد از این مشاوره‌ها به‌صورت فردی بوده و همچنین ۹۲۳ مورد در قالب مشاوره گروهی ارائه شده و از ابتدای سال جاری برای ارائه مشاوره به مددجویان استان بیش از ۳۶ میلیون تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: این مشاوره‌ها در قالب مشاوره خانواده، تربیتی، تحصیلی، مهارت‌های زندگی، ارتباطی، آموزش ارتباط‌گیری و ازدواج جوانان، مشاوره ویژه نوعروسان و همسران جوان، پیشگیری از اعتیاد و مهارت‌های فرزندپروری ارائه شده است.

سهندی افزود: هم‌اکنون ۱۶ مشاور در ادارات کمیته امداد استان و همچنین ۲۶ کلینیک تخصصی مشاوره در استان جهت ارائه مشاوره به مددجویان استان با این نهاد همکاری مستمری دارند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با تأکید بر امکان ارائه مشاوره به تمام مددجویان یادآور شد: ارائه مشاوره بدون درنظر گرفتن بازه سنی به تمام مددجویان ارائه می‌شود، اما بدون‌ تردید مددجویان در معرض آسیب اجتماعی برای مشاوره در اولویت هستند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار