جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارقان پول جمع‌آوری شده از عوارضی آزادراه کربلا بعد از یک ساعت خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 17 August 2015

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارقان پول جمع‌آوری شده از عوارضی آزادراه کربلا بعد از یک ساعت خبر داد.

به گزارش فارس ؛ علی‌اصغر خرمروی از دستگیری سارقان پول جمع‌آوری شده از عوارضی آزادراه کربلا خبر داد و اظهار کرد: ساعت 9:15 دقیقه امروز یک نفر با خودروی پراید به منظور واریز مبلغ 78 میلیون تومان عوارضی دریافتی از این آزادراه به حساب بانکی، اقدام می‌کند که توسط سه نفر غافلگیر می‌شود.

وی ادامه داد: این سه نفر با یک پژوی 206، خودروی حامل پراید را تعقیب می‌کردند که بعد از رسیدن به یک مکان مناسب از فرصت استفاده کرده و با تهدید چاقو، پول‌ها را به سرقت می‌برند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه بلافاصله بعد از یک ساعت، سارقان دستگیر و مبالغ سرقتی نیز کشف شد، گفت: سرعت عمل پلیس در این زمینه قابل تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از کشف 70 کیلوگرم تریاک در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر ساعت 4 صبح امروز از یک کامیون حامل انگور کشف شد.

خرمروی با بیان اینکه در این زمینه دو نفر دستگیر شدند، مقصد این میزان مواد مخدر را استان همدان و استان‌های اطراف عنوان کرد.

وی از برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و فعالان مواد مخدر در سطح استان خبر داد و افزود: همراهی مردم با نیروی انتظامی نیز باعث پیشبرد بهتر امور و کسب موفقیت‌های بسیار در عملیات‌های انتظامی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار