یکی از پروژه هایی که در نظر آباد استان البرز به مناسبت هفته دولت شاهد بهره برداری ازآن هستیم، افتتاح کارخانه نگین شهد شهران است، در حالی که کارخانه مذکور از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است.
کد خبر: ۷۷۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 27 August 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ هفته دولت بهانه ای است تا دستگاه های دولتی پروژه های یک ساله خود را به صف کرده و در این ایام برای افتتاح به نمایش بگذارند.  
اگر چه برخی از این پروژه ها در راستای ایجاد رفاه و خدمات به عموم مردم بوده است اما در کنار آن طرح هایی برای افتتاح در نظر گرفته شده است که پیش از این شاهد بهره برداری و فعالیت آن بوده ایم.  
3 شهریور، ۵۶ پروژه عمرانی، خدماتی و صنعتی در شهرستان نظرآباد با حضور معاون عمرانی وزارت کشور و استاندار البرز بهره برداری شد. 
از مجموع این ۵۶ پروژه، ۴۰ پروژه مربوط به بخش دولتی و مابقی مرتبط با بخش خصوصی بوده که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال برای ۱۷۵ نفر در این شهرستان فراهم شده است و برای بهره برداری از این پروژه ها ۲ هزار و ۲۹۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 
 
آمارسازی به سبک مسئولین البرز در هفته دولت!/ افتتاح مجدد کارخانه ای در نظرآباد که از سال 89 فعال است
 
و اما یکی از پروژه هایی که در نظر آباد شاهد بهره برداری از آن بودیم، افتتاح کارخانه نگین شهد شهران پارس با نام تجاری مجتبی در شهرک صنعتی نظرآباد و اشتغالزایی برای 60 نفر بود، این درحالی است که کارخانه مذکور از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است.  
افتتاح های این چنینی این سوال را در ذهن عموم ایجاد کند که آیا دیگر پروژه های مد نظر دولت در این هفته نیز به این روال مورد بهره برداری قرار گرفته است و آیا به صرف ارائه آمار می توان از پروژه ای که سالها پیش فعالیت خود را آغاز کرده است مجددا رونمایی کرد؟ 
برچسب ها: دولت ، استاندار ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار