شهردار شادگان با بیان اینکه سرقت و تخریب اموال عمومی این شهرداری مشکل ساز شده گفت:افراد ناشناس به اشکال مختلف دست به تخریب اموال عمومی و تاسیسات شهرداری شادگان می‌زنند.
کد خبر: ۷۷۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 03 September 2019

حسن مزبانی پور با بیان اینکه سرقت و تخریب اموال عمومی هزینه های زیادی به این شهرداری تحمیل کرده است افزود: در روزهای گذشته عده ای دست به تخریب اموال عمومی و تاسیسات شهرداری شادگان زدند که این امر هزینه های زیادی را به مدیریت شهری تحمیل کرده است.

وی افزود: حفظ اموال عمومی و حتی هزینه کردن شهروندان برای نگهداری از آنها یکی از وظایف مهم شهروندی است اما در برخی از مناطق شادگان عده ای اندک ضمن تخریب اموال عمومی حتی در پوش‌ لوله های آبیاری پارک ها را تخریب یا به سرقت می‌برند ضمن اینکه روز گذشته ( دوشنبه ) نیز  فضای سبز مجاور اداره آموزش و پرورش شادگان توسط عده ای تخریب شد.

شهردار شادگان با گله مندی از چرای دام در پارک ها و بوستان های شهری گفت:پارک شهرک شهید منتظری شادگان به محل چرای احشام تبدیل شده و در صورت اعتراض نگهبان پارک به این افراد مورد ضرب و شتم و سنگ پرانی قرار می‌گیرد.

مزبانی پور تخریب و سرقت اموال از جمله تاسیسات روشنایی و آبرسانی پارک شهرک شهید منتظری شادگان را از دیگر تخریب های صورت گرفته در روزهای اخیر عنوان کرد و گفت: این تخریب و سرقت مرتب تکرار می‌شود.

وی تصریح کرد: امکانات شهری برای استفاده عموم مردم شهر است و همه مردم حق استفاده از این امکانات را دارند اما عده ای خاص بارفتارهای غیر اخلاقی باعث بروز هزینه های زیادی به شهر و مدیریت شهری می شوند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری آبادان و ۱۰۰ کیلومتری اهواز واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار