رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران اعلام کرد: ۱۲ مجموعه ورزشی به علت نبود مجوز لازم و قانونی پلمب شدند.
کد خبر: ۷۷۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 02 September 2019

۱۲ مجموعه ورزشی شمال غرب تهران پلمب شد

به گزارش تابناک تهران، علی ایلکا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طرح بازرسی از اماکن ورزشی در بازه زمانی تیر و مرداد ماه، ۱۲ مجموعه ورزشی به علت های مختلف از جمله نداشتن مجوز لازم، شکایت مراجعین، نبود مجوز بهداشت و استاندارد نبودن متراژ زمین توسط پلیس امنیت پلمب شد.

وی با بیان اخطار پلمب به تمامی مجموعه داران ارائه شد، تصریح کرد: در این طرح ۱۵۰ بازدید توسط کارشناسان انجام شد و موارد و کاستی ها به مدیران گوشزد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران از واگذاری ۲۱ مجموعه تحت اختیار این اداره به بخش خصوصی خبر داد و گفت: تاکنون از طریق واگذاری ماده ۸۸(اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی) قرار داد ۱۸ مجموعه تمدید و مابقی تا آذر ماه نهایی خواهد شد.

به گفته ایلکا، اجاره این اماکن به مدت یک سال اعتبار داشته که از این واگذاری حدود چهار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز خواهد شد.

وی همچنین به تکمیل پروژه ورزشگاه کن به روش بی او تی اشاره کرد و گفت: از طریق ماده ۲۷ قانون(تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی با مشارکت بخش خصوصی) این مجموعه ورزشی دربازه ۳۰ماهه توسط پیمانکار بخش خصوصی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران تصریح کرد: میزان اعتبار برای ساخت مجموعه طبقاتی کن هشت میلیارد تومان برآورد شده که پس از تکمیل طرح به مدت ۱۲ سال به صورت اجاره در اختیار مجری طرح قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار