سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که از فرصت 48 ساعته برای ارائه دفاعیات پس از اتفاقات بازی برابر قم به کمیته انضباطی استفاده کردم، گفت: اکنون نیز منتظر رای کمیته انضباطی در مورد خودم، باشگاه و شرایط میزبانی تیم از حریفان هستیم.
کد خبر: ۷۸۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 17 September 2019

یعقوب مراقی در ابتدا در خصوص تساوی تیمش برابر مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و شاید اگر تیم‌ها از فرصت‌های‌شان استفاده می‌کردند، برد از آن یکی از تیم‌ها می‌شد. متاسفانه بازیکنانم آن‌طور که باید و شاید از فرصت‌ها بهره نبردند، وگرنه می‌توانستیم با سه امتیاز به اهواز برمی‌گردیم. البته نباید ارزش‌های تیم خوب البرز را هم نادیده گرفت. این تیم خیلی خوب و با برنامه بازی کرد. خدا را شکر پس از آن تراژدی که در اهواز بین تیم ملی‌حفاری و قم پیش آمد، توانستیم برابر مقاومت البرز نتیجه نسبتا خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف بازی نیمه‌تمام ملی‌حفاری و قم چه خواهد شد و آیا شما در کمیته انضباطی برای ارائه دفاعیات از خود حضور پیدا کردید؟ عنوان کرد: فرصت 48 ساعته‌ای به من داده شده بود که برای بیان دفاعیات خود به کمیته انضباطی مراجعه کنم که از این فرصت استفاده شد و منتظر رای کمیته انضباطی هم در مورد خودم و هم در مورد باشگاه و شرایط میزبانی تیم هستیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در پاسخ به این سوال که کمیته انضباطی اعلام کرده است که باتوجه به اتفاقات بازی با قم در اهواز، بازی‌های خانگی حفاری باید در استان دیگر برگزار شود و آیا باشگاه این موضوع را پذیرفته است؟ گفت: این موضوع در حیطه اختیارات باشگاه است و هر تصمیمی که گرفته شود ما هم تابع آن هستیم ولی فکر نمی‌کنم رای به صورتی باشد که ملی‌حفاری بازی‌های خانگی خود در خارج از استان برگزار کند.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: خدا را شکر بازیکنان ملی‌حفاری روز به روز در حال بهتر شدن هستند و تجربه لازم را کسب می‌کنند. یکسری امتیازات را به خاطر بی‌تجربگی بازیکنان از دست دادیم، اما به این تیم امیدوار هستیم. خدا را شکر مدیرعامل باشگاه نیز به ما اجازه داده است که در نیم‌فصل بازیکن جذب کنیم و مطمئنا نیم‌فصل دوم را به خوبی شروع خواهیم کرد. ان‌شاءالله جایگاه واقعی ملی‌حفاری را با تلاش بازیکنان و مدیریت باشگاه به دست خواهیم آورد.

مراقی در خصوص بازی با ارژن شیراز در هفته جاری نیز گفت: این تیم در انتهای جدول قرار دارد ولی همیشه دو تیم حفاری و ارژن بازی‌های خوب و غیرقابل پیش‌بینی روبه‌روی هم داشته‌اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: یعقوب مراقی ، فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار