معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن وتجارت استان خوزستان گفت:متاسفانه به علت ضعف مالی برخی از واحدهای اقتصادی، نوشت افزار دولتی هنوز وارد استان نشده است.
کد خبر: ۷۸۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 17 September 2019

عبدالرحمن ناصریان معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان اظهار کرد: متأسفانه به علت ضعف مالی واحدهایی که باید نوشت‌افزار دولتی را تهیه‌کرده می‌کرده‌اند، تا کنون فقط بخشی از نوشت‌افزار دولتی سهم استان را توانستیم تأمین کنیم.

وی افزود: تصمیم داریم امروز جلسه‌ای تشکیل دهیم تا  بتوانیم موضوع مالی نوشت‌افزار دولتی را حل کرده و بخش اول این سهمیه را وارد استان کنیم.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان درباره نحوه توزیع نوشت‌افزار دولتی بیان کرد: افرادی از بخش اصناف با تأیید اتحادیه مربوطه از جانب ما معرفی می‌شوند و اقدام به جذب سهمیه نوشت‌افزار دولتی و توزیع آن می‌کنند.

ناصریان تصریح کرد: یک‌بخشی از نوشت‌افزار دولتی مربوط به مددجویان کمیته امداد و دانش آموزان کم برخوردار است که از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به ازای هر دانش‌آموز 5 جلد دفتر تخصیص داده‌شده است و بین آنان توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به نمایشگاه نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر که در مکان نمایشگاه بین‌المللی از25شهریورماه الی 29شهریورماه دایر است، افزود: در این نمایشگاه که محصولات با تخفیف 10 الی 15 درصد عرضه می‌شوند، استقبال خوبی از جانب مردم و خانواده دانش آموزان شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار