شهردار خرمشهر گفت: از استاندار خوزستان خواستاریم که برای در نظر گرفتن مبلغی برای حل مسائل جانبی تدبیری به خرج دهد، همچنین ستاد اربعین حسینی در کشور قسمتی از ردیف بودجه خود را به خرمشهر به عنوان میزبان زائران، اختصاص دهد.
کد خبر: ۷۸۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 17 September 2019

داوود دارابی با تاکید بر اینکه خرمشهر مفتخر است میزبان زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین حسینی است، اظهار کرد: امسال مجموعه شهرداری خرمشهر در کنار دیگر مسؤولان با تمام توان برای خدمت به زائران وارد میدان شده و در حال آماده‌سازی مرز شلمچه است.

وی عنوان کرد: در جریان اربعین اقدامات جانبی چون تهیه مصالح برای مواکب، دپوی زباله، شست‌‌و‌شوی سرویس‌های بهداشتی، تعمیرات و نگهداری از وسایل مختلف و... وجود دارد که برای شهرداری خرمشهر هزینه بردار است.

شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه این هزینه‌های جزئی حدود ۳ میلیارد تومان است، گفت: متاسفانه در این خصوص پشتیبانی مالی نمی‌شویم و باید به این امر یک نگاه ویژه صورت بگیرد.

دارابی افزود: از استاندار خوزستان خواستاریم که برای این مسئله تدبیری به خرج دهد، همچنین ستاد اربعین حسینی در کشور قسمتی از ردیف بودجه خود را به خرمشهر به عنوان میزبان زائران، اختصاص دهد.

وی اظهار کرد: ما کماکان در حال پرداخت هزینه‌های سال گذشته هستیم و از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده در اربعین ۹۷، فقط ۳۰۰ میلیون تومان به ما پرداخت شد.

دارابی عنوان کرد: امیدواریم به خرمشهر در بحث اربعین حسینی یک نگاه فراملی ایجاد شود تا شاهد خدمت‌رسانی بهتر و مناسب‌تر به زائران باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار