مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد گفت: تا پایان امسال در همه پارک‌های خطی و بوستان‌های مشهد وسایل ورزشی نصب می‌شود.
کد خبر: ۷۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰ 17 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین نخعی‌شریف در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در حال حاضر در مجموع پارک‌های خطی و بوستان‌های سطح شهر مشهد در مجموع 370 وسیله بدنسازی نصب شده که خوشبختانه میزان استقبال مردم از این وسایل در پارک‌های خطی و بوستان‌های سطح شهر رضایت‌بخش است.

وی با بیان اینکه میزان استقبال از وسایل ورزشی نصب شده بستگی به مکان دارد، افزود: در حال حاضر در پارک ملت مشهد وسایل بدنسازی در 4 مکان مختلف از این پارک نصب شده و هزینه مجموعه 8 عددی وسایل ورزشی قابل نصب در پارک‌ها همراه با هزینه زیرساختی 6 میلیون تومان است.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد خاطر‌نشان‌کرد: وسایل بدن‌سازی قابل نصب در پارک‌ها و بوستان‌های خطی دارای یک سال گارانتی و سه سال خدمات پس از فروش است و در صورت نیاز تعمیر این وسایلبه پیماکاران از سوی سازمان خدمات شهری اعلام می‌شود.

نخعی شریف یکی از برنامه‌های در دستور کار حوزه مدیریت تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد را نصب وسایل ورزشی در تمامی مناطق شهری مشهد اعلام کرد و گفت: تا پایان امسال این وسایل در همه پارک‌های خطی، بوستان‌ها و بوستان‌های محلی نصب می‌شود و یکی از شروط عقد قرارداد با پیمانکاران در این رابطه نصب وسایل ورزشی در پارک‌ها است.

وی به برگزاری جشنواره" هشت بهشت" اشاره و تصریح‌کرد: این جشنواره از روز چهارشنبه به مدت هشت شب و به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در بوستان‌های ملت، وحدت، نیلوفر آبی، نیایش، کوهسنگی و باغ ایرانی برگزار می‌شود.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد با بیان اینکه این جشنواره هرشب از ساعت 18 تا 22 برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: برگزاری جشنواره هشت بهشت از سال 91 آغاز و امسال برای چهارمین سال متوالی ویژه خانواده‌ها همراه با اجرای برنامه‌های شاد برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار