تیم فجر شهید سپاسی شیراز با برتری برابر فولاد خوزستان در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شد.
کد خبر: ۷۸۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ 30 September 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 15 امروز دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و فولاد خوزستان در ورزشگاه حافظیه به مصاف یکدیگر رفتند.

در حالی که تا اواسط نیمه نخست بازی موقعیت‌ خاصی بر دروازه‌های دو تیم حاصل نشد اما این تیم فولاد بود که در دقیقه 24 بازی صاحب یک موقعیت شد که امیرحسین باقرپور به گل نخست این تیم تبدیل شد.

تنها دو دقیقه پس از گل فولاد نوبت به تیم فجر رسید که محمدحسین کریم‌زاده در یک شوت سرکش دروازه فولاد را باز کرد.

در ادامه نیمه نخست بازی دیدنی‌تر شد و هر دو تیم موقعیت‌هایی را خلق کردند که سرانجام حسن بیت سعید از غفلت مدافعان تیم فجر استفاده کرد و از پشت محوطه جریمه با یک شوت سرکش دروازه فجری‌ها را برای بار دوم باز کرد.

اما بازی در نیمه دوم پایاپای آغاز شد و هنوز چند دقیقه ای از این نیمه نگذشته بود که میلاد غریبی بازیکن تیم فجر از روی موقعیت ضربه آزاد صاحب توپ رسید و موفق شد گل تساوی بخش زردپوشان را به ثمر برساند.

در ادامه نیز دو تیم با وجود برخورداری از موقعیت‌های مختلف کار به جایی نبردند تا این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی به پایان برسد و وقت‌های اضافی تعیین کننده تیم پیروز میدان باشد.

دو تیم در وقت‌های اضافی بازی نیز با وجود خلق موقعیت‌های فراوان کار به جایی نبردند تا برنده بازی در ضربات پنالتی مشخص شود.

در پایان این تیم فجر شهید سپاسی شیراز بود که در ضربات پنالتی با نتیجه5 بر 4 به برتری رسید و موفق شد به دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور برسد.

 

بازیکنان فجر سپاسی:

سعید جلالی‌راد- محمد امینی- وحید سبزی- کریم‌زاده- بختیاری-الوان‌زاده- حمید جوکار-ایوب کلانتری-اسماعیل بابایی-امین شعبانی-بابامحمدی

 

ترکیب فولاد خوزستان:

احسان مرادیان - عارف آغاسی - بن یاسین - وحید حیدریه - صابر حردانی - محمد آبشک - وحید نامداری - میثم دورقی - محمد قاسمی نژاد - حسن بیت سعید - امیرحسین باقرپور

 

گروه داوری:

داور: امیر عرب براقی
کمک ها: مهدی عالیقدر وعلی احمدی

 

کارت زرد:

فجر: بابامحمدی/ اسماعیل بابایی

فولاد: حیدریه/باقرپور

 

موقعیت‌ها:

دقیقه5: محمد امینی بازیکن تیم فجر در دقایق ابتدایی بازی دچار مصدومیت شد و جای خود را به حمید جوکار داد.

دقیقه14: تیم فولاد از فاصله نزدیک به بخش عرضی محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد غیر مستقیم شد که این موقعیت برای فولادی‌ها از دست رفت.

دقیقه29: سانتر بلند از روی یک موقعیت خطا از سوی تیم فولاد خوزستان با واکنش بازیکن این تیم در محوطه جریمه فجر سپاسی به بیرون رفت.

دقیقه24: سانتر بلند بازیکنان تیم فولاد درون محوطه جریمه تیم فجر به امیرحسین باقرپور در محوطه جریمه تیم فجر رسید که موفق شد دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه26: محمدحسین کریم‌زاده تنها دو دقیقه پس از گل نخست تیم فولاد از پشت محوطه جریمه تیم فولاد صاحب توپ شد و با یک ضربه سرکش گل نخست این تیم را رقم زد.

دقیقه34: حسن بیت سعید از غفلت مدافعان تیم فجر استفاده کرد و از پشت محوطه جریمه این تیم با یک ضربه دیدنی دروازه فجری‌ها را گشود.

دقیقه44: سانتر ایوب کلانتری از روی نقطه کرنر با ضربه سر امین شعبانی در محوطه جریمه تیم فولاد مواجه شد که با واکنش دروازه‌بان این تیم متوقف شد.

دقیقه55: تیم سپاسی در بخش عرضی چسبیده به محوطه جریمه تیم فولاد صاحب موقعیت ضربه آزاد مستقیم شد که با واکنش میلاد غریبی تبدیل به گل دوم فجری‌ها شد.

دقیقه58: ضربه آزاد مستقیم برای تیم فولاد توسط دروازه‌بان سپاسی کنترل شد.

دقیقه63: شوت سرکش وحید سبزی از فاصله بسیار دور از دروازه فولاد بی‌نتیجه به بیرون رفت.

دقیقه74: تیم فولاد ازسمت راست دروازه تیم فجر صاحب یک موقعیت ضربه آزاد شد که بی حاصل به بیرون رفت.

دقیقه78: ضربه سر امیرحسین باقرپور با فاصله کم از دروازه تیم سپاسی به بیرون رفت.

دقیقه82: موقعیت خوب بازیکن تیم فولاد خوزستان با خروج ناصحیح دروازه‌بان تیم فجر کار به جایی نبرد.

دقیقه92: بازیکنان تیم فولاد در یک موقعیت مناسب بر دروازه تیم فجر حمله کردند که نتیجه‌ای در بر نداشت.

دقیقه102: شوت بازیکنان فولاد از روی موقعیت خطا پشت محوطه جریمه تیم فجر با ضربه سر زردپوشان شیرازی مهار شد.

دقیقه109: حرکت لوسیانو پریرا در محوطه جریمه تیم فجر توسط سعید جلالی راد دروازه بان این تیم مهار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار