کد خبر: ۷۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴ 17 August 2015

اهالی تئاتر و مخاطبان در پنجمین جشنواره استانی تئاتر در البرز گِرد هم می آیند و برگزیده ها در کرج به مدت یک هفته اجرای عمومی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آثار برگزیده جشنواره تئاتر استانی البرز در حالی اعلام شد که بین آثار ارسال شده، داوران به ۱۰ اثر نمایشی رای دادند. این جشنواره که برای پنجمین سال متوالی در کرج برگزار می شود قرار است بعد از پنجم شهریور اسامی برگزیدگان را به بخش نهایی جشنواره استانی اعلام کند البته به شرط آن که نمایش­نامه ­های برگزیده تا تاریخ ذکر شده هفت شب اجرای عمومی را در کارنامه خود ثبت کنند.

بسیاری از آثار برگزیده جشنواره در پلاتوها و سالن­ های قابل استفاده تئاتر شهر و اداره کل ارشاد استان البرز برگزار خواهد شد این فرصتی است تا اهالی تئاتر و مخاطبان تئاتر کرج به مدت یک هفته گِرد هم بیایند و آثار نمایشی را ببینند.

مهدی ابدالی دبیر جشنواره استانی تئاتر البرز در خصوص واگذاری مکان­ های اجرا به گروه های نمایشی، گفت: وزارت ارشاد این مکان­ های نمایشی را به صورت رایگان در اختیار گروه ­ها قرار می­ دهد تا از این طریق هم گروه­ ها بتوانند با فروش بلیط مقداری از هزینه­ های مالی خود را جبران کنند و هم بدین بهانه برای اهالی کرج شرایطی مهیا شود تا به دیدن آثار نمایشی برگزیده شهرشان بروند.

وی در رابطه با اجرای عموم آثار نمایشی گفت: این اتفاق می تواند شهروندان کرجی را به دیدن آثار نمایشی ترغیب کند تا به مدد آن دیدن آثار نمایشی در کنار دیگر تفریح ­ها تعریف و توجیه پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار