کد خبر: ۷۸۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 04 October 2019
تابناک / خطیب جمعه آستارا با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس‌جمهور در سازمان ملل گفت: رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل گفتند که «برجام حداقلی بود چه برای ما چه برای شما»؛ درحالی‌که مردم ایران معتقد هستند که برجام حداقلی نبود و خیلی از تحریم‌ها به‌واسطه برجام به مردم ایران تحمیل شد.

 

خیلی از تحریم‌ها به‌واسطه برجام به مردم ایران تحمیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت دختر سه‌ساله حضرت امام حسین (ع) در شهر شام در سال 61 هجری قمری اظهار کرد: حضرت رقیه سند حقانیت امام حسین (ع) در خرابه‌های شام بود.

خطیب جمعه آستارا با گرامیداشت فرارسیدن سالروز تأسیس نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی یک نیروی خدوم، شجاع و مخلص است که در راه تأمین امنیت مردم 13 هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی با قدردانی از مواضع رئیس‌جمهور در سخنرانی اخیر در سازمان ملل بیان کرد: رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل گفتند که «برجام حداقلی بود چه برای ما چه برای شما»؛ درحالی‌که مردم ایران معتقد هستند که برجام حداقلی نبود و خیلی از تحریم‌ها به‌واسطه برجام به مردم ایران تحمیل شد.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه رئیس‌جمهور با بیان این عبارت دشمنان نظام و انقلاب را به آینده برجام امیدوار کرده است، افزود: مردم ایران معتقد هستند که برجام برای اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها فواید بسیار و برای ایران مضرات زیادی داشته که یکی از آن‌ها استمرار تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی است.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرموده بودند که از مواضع خود کوتاه نیامده و هیچ امتیازی به دشمن نخواهیم داد، گفت: اروپا و آمریکا در سیاست فشار حداکثری به ایران شکست‌خورده و کاهش تعهدات تا رسیدن به نتیجه مطلوب باید تداوم داشته باشد.

خطیب جمعه آستارا در خطاب به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را یک نهاد پرافتخار در راستای پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: سپاه، نماد نیروهای نظامی و انتظامی کشور بوده و درزمانی که دشمن تلاش می‌کند تا به ایران اسلامی آسیب وارد کند نیروهای نظامی و انتظامی کشور باید تلاششان را چندین برابر کنند.

وی با تأکید بر اینکه شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دل مردم بود، افزود: فخرفروشی، دنیاطلبی و اشرافی‌گری خلاف بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با هرگونه اشرافی‌گری و دنیاطلبی شکل گرفته است.

حافظ‌نیا ایجاد موازنه قدرت در عرصه جنگ زمینی با اسارت قریب به هزار نفر از سعودی‌ها، دست‌یابی به جایگاه برتر در عرصه سیاسی و بین‌المللی و شکست دشمن در عرصه عملیات رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران را ازجمله پیام‌های عملیات نصر من الله یمنی‌ها دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار