رئیس انجمن شن و ماسه مازندران از نحوه قیمت‌گذاری بر این کالا انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 18 August 2015
به گزارش تابناک نقل از ایسنا عبدالرضاسرمستی ابراز کرد: قیمت‌گذاری‌های صنایع وابسته به شن و ماسه ابتدا به ستاد تنظیم بازار واگذار شد اما پس از آن به سازمان حمایت و سپس به صنعت معدن و تجارت عودت داده شد که این قیمت‌گذاری‌ها تماما از بخشنامه قبلی تبعیت می‌کرد.
وی افزود: پس از مدتی کار قیمت‌گذاری به انجمن شن و ماسه واگذار شد اما با دستورالعمل ستاد تنطیم بازار و معاون اول رئیس‌جمهور مبنی برعدم تغییر قیمت‌ها تا اطلاع ثانوی، قیمت‌ها بدون تغییر همچنان ثابت ماند.
سرمستی تصریح کرد: زمان زیادی تا ابلاغ بخشنامه جدید قیمت‌گذاری سپری شد و با توجه به تورم معدنکاران دچار مشکلات عدیده‌ای شدند تا اینکه بالاخره بخشنامه جدید ابلاغ شد و برحسب وظیفه انجمن با همفکری کارشناسان شروع به قیمت‌گذاری‌های جدید کردند.
رئیس انجمن شن و ماسه مازندران ابرازکرد: افزایش و تعیین قیمت کالاها خود دارای شرایط و مکانیسم‌های قانونی است که نرخ افزایش تورم هر ساله یکی از این شاخص‌ها است.
وی گفت: انجمن تمام تلاش خود را انجام داد تا قیمتی را در نظر بگیرد که هم تولیدکننده در تولیدات خود دچار مشکل نگردد و هم بازارفروش رونق گیرد و مصرف کنندگان بدون دغدغه احتیاجات خود را تامین کنند.
سرمستی اعلام کرد :امسال تولیدات شن و ماسه 14تا5/14درصدافزایش داشته است که این مقدار افزایش از حد تورم 15%بانک مرکزی نیز کمتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار