در مراسم بهره‌برداری از 157 دستگاه از انواع ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری
شهردار تبریز گفت: همچنان که در روز اول وعده داده‌ایم تمام اقدامات و حرکت‌های اجرایی خود را بر اساس خدمت هوشمندانه و بی‌منت و با پشتوانه مطالعه و برنامه‌ریزی پیش می‌بریم.
کد خبر: ۷۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 18 August 2015

به گزارش خبرنگار ما ، دکتر صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از 157 دستگاه از انواع ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: اولویت برنامه‌های شهرداری، بر اساس اهداف فرهنگی پیش می‌رود؛ با در نظر داشتن این هدف، سایر اهداف را با تکیه بر پشتوانه های فرهنگی پیش خواهیم برد.

وی با بیان این که ساختار شهرداری‌های کشور نیازمند چابک‌سازی و بازنگری است، تصریح کرد: این اطمینان را به شهروندان می دهیم که هیچ کار محرمانه و پنهانی در شهرداری نداریم و سعی می کنیم تمام تمام هم‌و‌غم خود را صرف شفاف‌سازی در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی است.

شهردار تبریز تاکید کرد: مصمم به برخورد قاطع با افراد متخلف هستیم و این اراده را در در یکی دو ماه اخیر نشان داده‌ایم.

دکتر نجفی اظهار داشت: تبریز به عنوان یک کهن‌شهر اصلی و باهویت، که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تاریخی، صاحب گفتمان اساسی است؛ هر روز باید به سمت افزایش ارزش افزوده پیش برود.

وی ادامه داد: این رویکرد، نیازمند نگرش جامعی است که در عین توسعه متوازن شهر، مانع هدررفت منابع و قابلیت‌ها شود.

شهردار تبریز به نقش شورای اسلامی شهر در اجرای برنامه‌های توسعه‌محور اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز، با پشتوانه شورایی که منتخب مستقیم مردم است، ایجاد تحول اساسی در حوزه های مختلف شهر را کلید زده است؛ تجهیز ناوگان خودرویی به 157 دستگاه، به عنوان حرکتی که نقطه‌ تحول در تداوم برنامه‌های خدمات شهری است، از آن جمله است.

دکتر نجفی متذکر شد: حدود 20 درصد اعتبار تامین این ناوگان چابک، مجهز و زیبا، در واقع هزینه استهلاک و فرسودگی ماشین‌آلات قبلی است.

وی افزود: این اقدام موجب صره‌جویی در سوخت، کاهش هزینه تعمیر، و همچنین افزایش کارایی و سرعت اجرای خدمات شهری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :