رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی قم از اقدامات ویژه این پلیس در برخورد قاطع با سرنشینان وسایط نقلیه هنجار شکن خبر داد.
کد خبر: ۷۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵ 18 August 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید کرم الله حسینی با بیان این مطلب افزود: با توجه به فضای معنوی حاکم بر شهر مقدس قم و تاثیر بالای امنیت اخلاقی در تامین و ایجاد امنیت اجتماعی و عمومی، فرماندهی انتظامی استان در طی هماهنگی صورت گرفته با مقام قضایی مصمم است با اندک افرادی که رعایت شرایط و وضعیت خاص شهر مقدس قم را نکرده و بعضا مرتکب تخلفاتی که متناقض با خواست عمومی و اقشار مختلف جامعه به ویژه متدینین است، برخورد قاطع کند.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی پلیس راهور استان در این طرح بنا بر وظیفه ذاتی، برخورد قانونی با رانندگان و سرنشینان وسایط نقلیه ای است که مخل و ناقض امنیت پایدار اخلاقی جامعه بوده که موجب تاثر عموم مردم می شوند.

وی آلودگی های صوتی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، حمل حیوانات به ویژه سگ گردانی در سطح شهر و بدحجابی هایی که در وسایط نقلیه اتفاق می افتد را از جمله رفتارهای غیرمتعارفی اعلام کرد که تخلف محسوب شده و موجب توقیف خودرو خواهد شد.

حسینی به نحوه رسیدگی به پرونده های تشکیل شده در این خصوص اشاره کرد و گفت: به گونه ای پیش بینی شده است که برای تخلفات ذکر شده پرونده قضایی تشکیل شده و رسیدگی به آن بر عهده مقام قضایی قرار گیرد، طبیعتا چنین وسایط نقلیه ای تا زمان تعیین تکلیف از سوی مرجع قضایی در توقیف خواهند بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار