هیات های ورزشی مازندران در حسرت منابع مالی !
در حالی از فردا مسابقات المپیاد ورزش های کارگری در استان مازندران شروع خواهد شد که اظهارات رئیس فدراسیون ورزش های کارگری بسیار عجیب به نظر می رسد.
کد خبر: ۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲ 25 February 2015


تابناک مازندران:در حالی از فردا مسابقات المپیاد ورزش های کارگری در استان مازندران شروع خواهد شد که اظهارات رئیس فدراسیون ورزش های کارگری بسیار عجیب به نظر می رسد.
به گزارش تابناک مازندران؛ مسابقات المپیاد ورزش های کارگری که با بوق و کرنای بسیار و البته تبلیغات وسیع از چند ماه قبل زمزمه آن در استان مطرح و از فردا شروع می شود با اظهارات عجیب احمد حسین زادگان روبرو شده است.
حسین زادگان در گفتگویی که روز گذشته با یکی از خبرگزاری های رسمی کشور داشته اعلام کرد: امکانات ورزشگاههای کارگری در استان مازندران مناسب نیست. اگر واقعیت موضوع اینگونه که رئیس فدراسیون ورزشهای کارگری کشور گفته، باشد باید از وی و از مسئولین استان پرسید مگر از ماه ها قبل که برنامه ریزی این مسابقات صورت گرفته شده به این مساله فکر نشده بود؟ شاید پاسخ داده شود که قرار است از امکانات ورزشی که در اختیار اداره کل ورزش و جوانان مازندران قرار دارد برای این دوره از مسابقات استفاده خواهد شد اگر پاسخ این هم باشد باید گفت به نظر می رسد زمان مناسب مطرح کردن این مساله این زمان نبوده و باید در وقت بهتری بدین موضوع که اتفاقاً خودشان مسئول این تشکیلات در کشور هستند پرداخته می شد؟
اما سوالی که این روزها برای اهالی ورزش استان مطرح است این می باشد، براستی این المپیاد چه خروجی برای ورزش مازندران دارد؟ هزینه برگزاری این المپیاد از چه منبعی تامین گشته و آیا از اعتبارات استانی هم در برگزاری المپیاد ورزشی کارگری استفاده شده است ؟
آیا مسئولین استانی می دانند که امروز کمبود و یا بهتر بگوئیم نبود بودجه مناسب داد هیات های ورزشی استان را در آورده و کسی پاسخگوی این مسائل نمی باشد؟
البته درباره موضوع المپیاد ورزشی کارگری و همچنین برگزاری مسابقه کشتی باشگاه های جهان در جویبار سوالات فراوانی موجود بوده که در فرصت نزدیک بدان پرداخته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار