مدیر سامانه ارتباط مردمی استانداری خوزستان گفت: بیشترین شکایت‌های مردمی ثبت شده در سامد خوزستان مربوط به شرکت‌های آبفا، گاز، برق ، و شهرداری است.
کد خبر: ۷۹۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 02 November 2019

عزت الله براتی جمعه شب در نمایشگاه الکامپ خوزستان در جمع خبرنگاران رسانهها اظهار داشت:سامانه ارتباط مردم با دولت در استانداری خوزستان با هشت اپراتور روزانه پاسخگوی حدود ۱۶۰ تماس تلفنی از سوی شهروندان است.

وی افزود: درخواست های مردمی بیشتر در زمینه های خدمات دهی ادارات ، اشتغال، درمان و دیگر  شکایتها و پیشنهادها است و ما نیز پس از ثبت این موارد در سامانه ، با هماهنگی مدیرکل بازرسی استانداری این درخواست ها را به کارتابل الکترونیکی مدیران دستگاه های اجرایی ارسال میکنیم و ظرف ۱۵ روز مدیران موظف به پاسخگویی هستند تا ما پاسخ مدیران را به شهروندان منتقل کنیم.

مدیر سامانه ارتباط مردمی استانداری خوزستان گفت: همچنین در راستای خدمترسانی بیشتر به مردم در هر هفته دو مدیر دستگاه اجرایی به مجموعه سامد دعوت شده و به صورت تلفنی پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

وی تصریح کرد: برای سهولت در امر خدمترسانی به مردم در نقاط دور دست و عدم مراجعه آنها به اداره سامد نیز مرکز ۱۱۱ راه اندازی شده که این سامانه پاسخگویی تاکنون نقش موثری در سرعت بخشیدن به رفع مشکلات مردم داشته است.

براتی اظهار داشت : در مردادماه سال جاری نیز بخشنامهای به دستگاههای اجرایی از سوی استانداری ابلاغ شد که روز مشخصی در هفته برای ملاقات مردمی پیش بینی شده تا به مشکلات مردم رسیدگی شود.

مدیر سامانه ارتباط مردمی استانداری خوزستان گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۷۳ شکایت و درخواست در سامانه سامد ثبت شده که حدود ۷۰ درصد درخواست و ۳۰ درصد شکایات بوده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۸۰ درصد درخواستها و شکایت‌های مردمی از طریق سامانه سامد پاسخ داده شده است.

چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در حوزههای الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک شامل ۳۰ غرفه دولتی، ۳۰ غرفه خصوصی و ۲۰ غرفه استارت آپ از ۹ آبان ماه گشایش یافت و تا ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲  در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برای بازدید عموم آزاد است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار