رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان با بیان اینکه آتش زدن بانک‌ها و اتفاقات اخیر هیچ خللی در ارائه خدمات بانکی به مردم ایجاد نکرد، گفت: آن دسته از شعب آسیب‌دیده که باید به صورت کامل مجددا ساخته شوند، نسبت به جابه‌جایی آن‌ها به یک محل دیگر اقدام شده است و تا زمان ساخت محل اصلی در یک محل موقت نسبت به خدمات رسانی به مردم اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۸۰۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 27 November 2019

رضا طاهری با اشاره به شرایط بانک‌های آسیب‌دیده در خوزستان پس از ناآرامی‌های اخیر اظهار کرد: در خصوص تعداد شعب بانکی آسیب‌دیده و میزان خسارت‌های واردشده در ناآرامی‌های اخیر اطلاعات کامل جمع‌بندی و به معاون سیاسی و امنیتی استان ارائه شده است.

وی با اشاره به روند بازسازی این شعب آسیب‌دیده، افزود: ساخت شعب بانک‌هایی که در این ناآرامی‌ها به صورت کلی آسیب دیده‌اند و باید به صورت کامل مجددا احداث شوند، نیاز به زمان دارد اما آن دسته از شعبی که خسارت‌های کمتری دیده‌اند، به سرعت کار ترمیم و بازسازی آن‌ها انجام گرفت و روند خدمات رسانی به مردم در آن بانک‌ها در حال انجام است.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خوزستان با بیان اینکه آتش زدن بانک‌ها و اتفاقات اخیر هیچ خللی در ارائه خدمات بانکی به مردم ایجاد نکرد، گفت: آن دسته از شعب آسیب‌دیده که باید به صورت کامل مجددا ساخته شوند، نسبت به جابه‌جایی آن‌ها به یک محل دیگر اقدام شده است و تا زمان ساخت محل اصلی، در یک محل موقت نسبت به خدمات رسانی به مردم اقدام خواهند کرد.

طاهری در خصوص وضعیت مدارک، اسناد و پول‌های موجود در بانک‌ها پس از آتش‌سوزی، عنوان کرد: صندوق‌هایی که در درون بانک‌ها قرار دارند نسوز هستند و با آتش‌سوزی دچار مشکل نمی‌شوند. همچنین خزانه‌های بتنی در شعب بانک‌ها قرار دارند که قابل اشتعال نیستند و هیچ مشکلی پس از آتش‌سوزی برای خزانه‌ها به وجود نمی‌آید.

وی ادامه داد: برای چنین حوادثی، از پیش تمهیدات لازم در بانک‌ها اندیشیده شده است و هیچکدام از اسناد و مدارک در شرایط این چنینی که برای یک بانک حادثه‌ای رخ می‌دهد، از بین نمی‌رود و جای نگرانی نیز برای مردم نیست زیرا هر آنچه از مردم در نزد بانک‌ها است دچار مشکل نخواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار