مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به توسعه ورزش دانش آموزان دختر و ایجاد نشاط در بین این قشر دارد.
کد خبر: ۸۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 20 August 2015
به گزارش خبرنگارما ، جعفر پاشایی در جمع داوران و سرپرستان بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در تبریز اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای ورزش بانوان و به خصوص دانش آموزان دختر توجه ویژه ای دارد و ما نیز به عنوان مسئولان آموزشی استان باید در جهت تحقق این هدف دولت تلاش کنیم.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش به حوزه نشاط و ورزش دانش آموزی نگاهی ویژه دارد و مسئولان آموزشی استان ها نیز باید تلاش کنند فصل جدیدی در حوزه تعلیم و تربیت و به خصوص ورزش مدارس باز کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره ای به برگزاری این دوره از مسابقات در تبریز گفت: پس از مراسم افتتاحیه تمامی مسئولان آموزشی کشور نگاه مثبتی به این مراسم داشته و از نحوه برگزاری آن احساس رضایت داشتند.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان شد: نگاه به جمهوری اسلامی در برخی موارد همچون ایجاد نشاط در بین اقشار مختلف در آن منفی است اما ما با برگزاری این مسابقات و مراسم افتتاحیه با شکوه آن نشان دادیم که در جمهوری اسلامی ایران نیز می توان ایجاد نشاط کرد.

پاشایی با اشاره به اینکه رمز موفقیت وجود نداشته و این راه موفقیت است که دانش آموزان باید به آن توجه کنند، گفت: موفقیت بر سه رکن نظم، ایمان و تلاش وابسته است و شما داوران و مربیان ورزشی باید این سه اصل را به دانش آموزان یادآوری کنید.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: نظم و تلاش باید به میدان رقابت ورزشی نیز کشانده شود زیرا مدارسی که با نشاط بیگانه باشند را نمی توان مدرسه نامید و جز با ایجاد نشاط در بین مربیان نمی توان دانش آموزانی پویا داشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار