به گزارش تابناک مازندران: یداله طهماسبی مدیرکل ICT صبح امروز در بازدید از کانون دفاتر پیشخوان دولت استان، از دفاتر پیشخوان بعنوان ویترین خدمات دولت در جامعه یاد کرد و افزود:
تسهیل در ارائه خدمات و کاهش زمان پاسخگویی از مهمترین دستاوردهای برون سپاری خدمات دستگاههاست.
بر اساس این گزارش، وی در دیدار با رییس و کارکنان کانون دفاتر استان، با اشاره به وجود بیش از 860 دفتر پیشخوان در سطح استان و جایگاه نخست مازندران در سطح کشور از لحاظ تعداد دفتر، جدیت دستگاهها در برون سپاری وظایف به دفاتر پیشخوان در راستای خدمت رسانی حداکثری به مردم عزیز مازندران را خواستار شد و گفت:
دفاتر نقشی بسیار تاثیرگذاری در کاهش بروکراسی اداری، جلوگیری از حضور فیزیکی در دستگاه و اجرای کامل دولت الکترونیک را ایفا می نمایند.
شایان ذکر است در حاشیه این بازدید سرزده طهماسبی با تعدادی از مراجعه کنندگان نیز دیدار حضوری داشت.