اولین جشنواره مدارس فوتبال کیش با حضور 4 مدرسه فوتبال جزیره کیش در زمین چمن المپیک کیش برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 02 August 2015
به گزارش تابناک، محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال کیش در این رابطه به خبرنگار ورزشی کیش پرس گفت: سال گذشته فستیوال بزرگی از سوی فدراسیون در تمامی استان ها برگزار شد که جزیره کیش در این فستیوال حضور نداشت. به همین جهت مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش تلاش کردند تا با امکان برقراری این فستیوال در جزیره کیش استعدادهای کودکان زیر 10 و زیر 12 سال فوتبال کیش را به نمایش بگذارند.
 
   پازوکی افزود: در همین راستا با تلاش های فراوان و هماهنگی و همکاری مدارس فوتبال جزیره کیش امروز این فستیوال برگزار شده است که بیش از 118 کودک و نوجوان زیر 10 و زیر 12 سال در این همایش بزرگ شرکت دارند.
 
رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش تاکید کرد: این فستیوال در دو مرحله دو روزه در تاریخ های 8و9 همچنین 29و 30 مرداد برگزار می شود.
 
   وی از برگزاری یک دوره سه روزه در شهریور ماه برای شرکت کنندگان برتر این فستیوال خبر داد و افزود: در این دوره سه روزه که در کرج برگزار می شود و برترین های کودک و نوجوان کشور در آن حضور دارند برترین های اردو برای مسابقات کشوری برگزیده خواهند شد.
 
   محمود پازوکی با اشاره به اینکه جزیره کیش دارای 4 مدرسه فوتبال است اظهار کرد: مدرسه فوتبال سپهر کیش و قرمزپوشان سپهر کیش مدارس خصوصی هستند که شهریه دریافت می کنند. مدرسه فوتبال صیادان کیش، متشکل از بومیان جزیره بوده و مدرسه فوتبال هیئت فوتبال به سازمان منطقه آزاد تعلق داشته و منتخبین کیش در آن بازی می کنند.
 
 وی با بیان اینکه در این فستیوال برخی از مربیان استان های مختلف نیز حضور دارند افزود: این مربیان برای استعداد یابی به جزیره کیش آمده اند و استعدادهای برتر شانس حضور در تیم های خارج از جزیره را دارند.
 
  بنا بر این گزارش ، 14 نفر برتر این مسابقات با در نظر داشتن کیفیت فنی، اخلاقی و تکنیکی زیر نظر 4 استعداد یاب جهت شرکت در مسابقات فستیوال فوتبال کشوری انتخاب خواهند شد.
 
 رئیس هیئت فوتبال کیش هدف از برگزاری این فستیوال را هماهنگی بیشتر مدارس فوتبال، آموزش اصول ورزشی و بازی به کسانی است که در این تیم ها حضور دارند دانست.
 
 وی خاطر نشان کرد: به تمامی فوتبالیست های شرکت کننده در این برنامه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
 
  مجتبی شمس مدیر فنی، بابک اکبری مسئول برگزار کننده، محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال کیش و مسعود خون جهان، روح الله حدادی مقدم، علیرضا کاویانی و دکتر اشتری 4 استعداد یاب های فوتبال حاضر در این مراسم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار