حجت الاسلام وحدانی فر:
امام جمعه کبگیان : در استان ما انتخابات بر مبنای معیارهای اصلح نیست بلکه عده ای بانهادینه کردن فاتحه خوانی ها حتی بالای 15 سال کار کردن ، دنبال جلب رضایت مردم است و این برای مردم نماینده نخواهد شد .
کد خبر: ۸۰۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 20 December 2019

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه 29 آذر ماه چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله نماز در اجلاس نماز گرگان گفت : نهادینه کردن تشویق آحاد جامعه نسبت به مسئله نماز با بیان اوصاف و عناصر شگفتی ساز آن باعث یاس دشمنان نظام در نفاق فرهنگ دینی می شود و باید مراقب بود که ستون دین نماز است و اگر خانواده سست شد ، متعاقباََ جامعه دچار انحطاط و انزوای فرهنگی خواهد شد.
وی درباره مسئله تصویب بودجه در کشور گفت : آنچه را که در مسئله بودجه بسته شده مشخص است این است که بودجه موفقی نسبت به سالهای اخیر کشور نیست و تغییر محسوسی نسبت به سالهای قبل نداشته است.
این خطیب جمعه تصریح کرد:علیرغم شعار متکی نبودن بودجه به نفت در خیلی جاها مشهود نیست زیرا به شیوه های بودجه ریزی توجه نشده است و باید طوری بسته شود که اقشار آسیب پذیر آسیب نبینند و مسئله اقتصاد کشور مهمترین مولفه باشد.
حجت الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و وظایف متقابل نماینده و ملت درقبال انتخاب و خدمت گفت : اولا مردم کسانی را انتخاب کنند که با داشتن تهذیب اخلاقی و توانائی خدمت به مردم بتوانندکار بکنند تا رضایت مردم را جلب کنند.
خطیب جمعه کبگیان خطاب به نمایندگان هم گفت : کسانیکه بجای حل معیشت و اقتصاد و نان در سفره مردم دغدغه تصویب رفتن خانمها به ورزشگاه را دارند بدانند این دختر و پسری که به ورزشگاه می رود ، ازدواج می خواهد تا به فساد نرود ، شغل می خواهد تا به دزدی نرود و معیشت می خواهد تا پیش دیگران به هرقیمتی دست درازی نکند و باید به فکر حل مشکلاتشان باشید.
وی خاطرنشان کرد: در استان ما انتخابات بر مبنای معیارهای اصلح نیست بلکه عده ای بانهادینه کردن فاتحه خوانی ها حتی بالای 15 سال کار کردن  دنبال جلب رضایت مردم است و این برای مردم نماینده نخواهد شد و به همین علت است که ماها در انتخابمان آنچه را که انتخاب می کنیم خوب و بدش به پای افت یا پیشرفت خودمان رقم خواهد خورد و باید مراقب باشیم.
امام جمعه کبگیان با اشاره به مشکلات و توقعات مردمی درون بخشی هم گفت : زمانی در چیتاب داروخانه نبود و مردم نگران بودند اما با برطرف شدن مشکلشان الان نگرانی اینجاست که چرا وقتیکه داروخانه با تمام تجهیزات وجود دارد مردم این بخش حتی برای خرید یک قرص و شربت سرماخوردگی به یاسوج مراجعه می کنند؟
وی درباره توقعات مغازه داران و بازاریان شهر چیتاب هم افزود : وقتی جوانی با تمام امید و آرزو در شرایط فعلی اوضاع اقتصادی با گرفتن وام سنگین در این شهر با امید سرمایه گذاری می کند ، چرا مردم بایدخریدهایشان را در یاسوج و نسیه هایشان را در چیتاب انجام بدهند؟ خودتان قضاوت کنید آیا این رسم خوبی است؟ مگر هر آنچه مورد نیاز است با قیمت مشابه دریاسوج وجود دارد ، در اینجا نیست ؟

پایان خبر:اسماعیل رسام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سکوت معنادار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
مدیر پایگاه کاربر گرام با عرض پوزش از انتشار نظر شما به دلیل استفاده از کلمات توهین آمیز عذرخواهی می شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار