معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی:
پور مهدی آمادگی معاونت عمرانی استانداری جهت همکاری با شهرداری در اجرای این پروژه را یادآور شد و افزود: جهت تداوم توسعه شهری اجازه نمی دهیم هیچگونه ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی و شهرداری تبریز ایجاد شود.
کد خبر: ۸۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 22 August 2015

اجرای طرح‌های عمرانی شهر تبریز حاصل تلاش همگانی است
معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: اجرای طرح های عمرانی در شهر تبریز حاصل تلاش همگانی، همدلی و همزبانی مسوولان استان و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی با شهرداری است.

محمدصادق پورمهدی در بازدید از طرح های مسیرگشایی، ترافیکی، درمانی و فرهنگی شهرداری تبریز، افزود: در اجرای طرح های توسعه شهری به شهرداری کمک می کنیم و این کمک ها در سطح کلان انجام می گیرد.

وی به نقش محوری استانداری در هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و شهرداری اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز پروژه های خوبی را در حال اجرا دارند و ما از آنان حمایت می کنیم.

وی تحویل بند انحرافی آجی چای در روبروی فرودگاه شهید مدنی تبریز به شهرداری را مصداقی از مشارکت دستگاه های اجرایی برای تحقق عمران شهری دانست و گفت: شهرداری تبریز پس از تحویل گرفتن این بند و انتقال پساب منطقه حیدر آباد، مخزن این سد را احداث و آن را آبگیری می کند.

پور مهدی، احداث بیمارستان کودکان سرطانی توسط شهرداری تبریز و توسعه مقبره الشعرا را اقداماتی ارزشمند در بخش های سلامت و فرهنگ شهری عنوان کرد.

وی به اجرای پروژه مسیر گشایی خیابان 42 متری در حاشیه شهر تبریز اشاره کرد و گفت: این خیابان با ساخت و سازهای غیر مجاز و عدم دسترسی امدادگران در بروز احتمالی حوادث غیر مترقبه، مواجه بوده و مسیرگشایی در این خیابان از اقدامات ارزشمند شهرداری تبریز است.

دراین بازدید نیم‌روزه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز همراه با معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز از پروژه دو کمال، محل احداث سد آجی چای، خیابان 42 متری و پل روگذر گلپارک بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :