سید قدرت الله حسینی یکی از رقبای جدی غلام رضا تاجگردون ، نماینده فعلی شهرستان های گچساران و باشت ، در جمع مردم طایفه گشین حاضر و به ایراد سخن پرداخت.
کد خبر: ۸۰۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴ 25 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید قدرت الله حسینی یکی از رقبای جدی غلام رضا تاجگردون ، نماینده فعلی شهرستان های گچساران و باشت ، در جمع مردم طایفه گشین حاضر و به ایراد سخن پرداخت.
بنابر این گزارش تعدادی از هواداران غلام رضا تاجگردون از این طایفه چند هفته پیش میزبان غلام وی بودند.
داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه گچساران و باشت گفت : نکاتی در این همایش ها برادران می گویند که رقبای من صدای گنجشک دارند. عرض کنم این صدای نعره ابابیل است نه صدای گنجشک!
سید قدرت الله حسینی افزود : عرب ها مثالی دارند که می گوید آدمی که غرق می شوند حتی به حشیش ها(گیاهان خشک شده)هم چنگ می زند .نمی بینی که اطرافت به خاطر بی عدالتی ها خالیست ؟نمی بینی مردم فوج فوج به دلیل وعده های بی اساس رهایت می کنند؟نمی بینی مردم وقتی که به آنان مراجعه می کنی اکثرا با بنده تماس می گیرند که حضور ایشان برخلاف میل ما بوده و ما با شما هستیم.
حسینی گفت : می گویند ما ولایی هستیم در صورتی که ولایی ها مردم پابرهنه هستند نه شما !
این فعال سیاسی افزود :چند سوال دارم اگر ایشان(تاجگردون)جواب دهد من حاضرم تا آخر انتخابات تا تبلیغات رسمی چیزی نگویم مشروط بر اینکه جواب دهند.
وی ادامه داد : جناب نماینده محترم ! دولتی که شما حامی آن هستید و که البته دولت هم حامی تو است! شما برای دور سوم که می خواهید به مجلس بروید قرار است برای ما چه کنید؟دلار 4 هزار و 200 تومانی را تا 18 هزار تومان رساندید. سکه در دوره شما شد ۵ میلیون تومان! می خواهی بروی مجلس قیمت آن را تغییر دهی؟
حسینی ادامه داد : کدام مشکل را می خواهی حل کنی؟تورم را در برخی کالاها پانصددرصد کردید که در هیچ دوره ای چنین تورمی دیده نشده است. شما نقدینگی را که عامل تورم است چندین برابر کردید می خواهی به مجلس بروی چکار کنی؟اگر کارهاتان این کارها است  نتیجه آن را دیده ایم.فقر و فشار بر مردم را می بینیم.
وی افزود : همه مردم حتی سیگاری ها هم خوشحال می شدند سیگار گران شود! ولی بنزین که این مصیبت ها را  بوجود آورد و رهبری مظلوم ما مجبور شد دخالت کند تا سقوط نکنید و مملکت دچار آسیب بیشتر نشود گران نشود.
 داوطلب نمایندگی مجلس ادامه داد : نخبگان چه کسانی هستند؟غیر از برادر شما که معاون وزیر شود دیگر نخبه نداریم؟در همین طایفه گشین صدها فوق لیسانس و ده ها دکترا داریم.
حسینی افزود : وقتی در تلویزیون  دربحث قرارداد نفتی خزر اون طرف میز فرزند گشین و باوی (دکتر محسن دلاویز نشسته بود) بود همه بوجد آمدیم .
وی گفت : بجای اینکه برادرت را در آن گلوگاه قرار دهی که میلیاردهاتومان می شود هزینه کرد چرا از یکی از فرزندان این طایفه (محسن دلاویز) یا دیگر ایلات شهرستان و استان استفاده نکردید؟ کسی نبود مدیر کل امور فلان دستگاه شود الا داماد شما؟منظور از نخبه توسط شما اطرافیان شماست.
حسینی افزود : در بحث رانت ها و ویژه خواری ها مردم به ما راست می گویند برخی کسانی که اطراف شما هستند نونی هستند نه جونی و برعکس انان که ما خدمتشان هستیم جونی هستند نه نونی.
وی گفت : من به شما عرض می کنم با شناختی که دارم به اندازه ای که برای باغ بنوشکه خواهرت اهمیت قائل هستی و تقویت می کنی برای همه مردم به همان اندازه باغ بنوشکه ارزش قائل نیستی.


برای دیدن در اندازه واقعی روی تصاویر کلیک کنید
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
آه مظلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
خیرنبینی تاجگردون که کارگران بویراحمدی را به جرم غیره بومی بودن از بیمارستان بی بی حکیمه اخراج کردی
روزخوش خ..... دندان دردتون باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
دیاره اوضاع تاجگردون خرابه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
من ک اصلا‌ گچساران نیستم و بی طرف میگم .از این استقبال معلومه امسال رقابت خیلی جدی هست بین تاج گردون وحسینی واحتمال برد حسینی خیلی زیاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
پرچم قوم با اصالت لر همیشه بالاست .آفرین بر نادیا اعتماد مقدم نابغه موی تای ودرود بر محمد حسین طاهرپور گنجه نابغه کیک بوکسینگ ایران .
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
واقعا تاجگردون در حد رییس جمهوره چطور میخان به افرادی رای بدن که مثل نمتینده بویراحمد و دهدشت صندلی اشغال کن هستن
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
وقتی انسان مغرورومتکبرشد بدانید که وقت افتادنشه،تاجگردون اینقدر مغرور شده که فقط تلفن دوستان وآشنایانش راپاسخ میده وکار اونها رافقط انجام میده، اگر جایی پست میده یا استخدامیه هست فقط متعلق به اقوام ودوستانش هست.
یاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
خدا بزرگ ه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار