تابناک / در راستای تجلیل از پژوهشگران و پروژه‌های پژوهشی برتر، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با آغاز هفته پژوهش طی دو روز ، 24 و 25 آذر 1398 در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ 27 December 2019
 
 
 
تابناک / در راستای تجلیل از پژوهشگران و پروژه‌های پژوهشی برتر، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با آغاز هفته پژوهش طی دو روز ، 24 و 25 آذر 1398 در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

حضور موفق غرفه شرکت توزیع نیروی برق گیلان در نمایشگاه
و جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

در راستای تجلیل از پژوهشگران و پروژه‌های پژوهشی برتر، جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو با آغاز هفته پژوهش طی دو روز ، 24 و 25 آذر 1398 در محل سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

این جشنواره هرساله با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه و مراکز پژوهشی این وزارتخانه و با حضور ذینفعان صنعت آب و برق با هدف برقراری پیوند میان صنعت آب و برق و دانشگاه و مراکز پژوهشی، نمایش دستاورد‌ها و توانمندی‌های علمی پژوهشگران، تجلیل از دستاورد‌های پژوهشی ،  تجاری‌سازی محصولات فناورانه ، بررسی چالش‌های پیش‌رو در حوزه صنعت آب و برق و ارائه راهکار‌ها و نیز تبادل آخرین دستاورد‌های حوزه انرژی برگزار می گردد .

در ابتدای جشنواره وزیر محترم نیرو اظهار داشت: در این میدان وزارت نیرو به عنوان عرضه کننده دو محصول مهم آب و انرژی که دارای بالاترین سطح تماس با همه آحاد جامعه است ، وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد. اردکانیان خواستار ورود پژوهشگران به عرصه مدیریت مصرف شد و افزود: با توجه به اهمیت این موضوع لازم است پژوهشگران در خصوص ایجاد کشوری تاب‌آورتر ، ساخت آینده‌ای مطمئن‌تر برای فرزندان این سرزمین و مصرف مناسب منابع به پژوهش بپردازند.

وی مدیریت مصرف را یک ضرورت تام و تمام دانست و خاطر نشان شد : اگر شیوه‌های مصرف مطلوب نباشند و به این مسئله پرداخته نشود مسلما در وضعیت بهینه نخواهیم بود. هر چه در این عرصه کاراتر باشیم مطمئنا آرامش خیال و امنیت خاطر بیشتری خواهیم داشت.

همزمان با برگزاری این جشنواره ، نمایشگاهی جانبی نیز به منظور ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه در حوزه‌های صنعت آب برق و انرژی کشور برپا شده بود که در این رویداد بیش از 30 شرکت دانش‌بنیان و استارتاپی ، 50 شرکت آب و آبفا ، 40 شرکت تولید ، توزیع و انتقال برق ، 10 شرکت خصوصی و 10 دانشگاه و پژوهشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای خود پرداختند.

مهندس طالبی مدیرعامل شرکت بهمراه جمعی از معاونین ، مدیران و کارشناسان شرکت در این جشنواره دو روزه شرکت کردند و شرکت توزیع نیروی برق استان نیز طی هماهنگی بعمل آمده از سوی دفتر تحقیقات این شرکت با برپایی غرفه ، آخرین دستاوردهای تحقیقاتی توزیع برق گیلان در قالب اختراعات و تالیفات را به نمایش بازدیدکنندگان گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار