سرپرست اداره آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام:
سرپرست اداره آموزش فنی و حرفه‌ای ایلام از صدور شش هزار و ۱۴۲ گواهینامه مهارت آموزی از ابتدای سال تاکنون در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 28 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ علی رشیدی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ هزار و ۵۵۱ نفر در چهار رشته صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر زیر نظر اداره کل فنی و حرفه‌ای استان به آموزش مشغول بوده‌اند

وی افزود: در ۹ ماهه ابتدای سال جاری، جمع کل ساعات آموزش تمام متقاضیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای برابر است با بیش از دو میلیون و ۲۴ هزار و ۷۰۹ ساعت، که برای آموزش ۲۲۵ حرفه آموزشی و ۳۴۵ دوره آموزشی ارائه داده‌ایم.

سرپرست اداره آموزش و پژوهش فنی‌وحرفه‌ای ایلام با بیان اینکه همکاری خود را با آموزش و پرورش استان حفظ کرده‌ایم گفت: طبق قراردادهای منعقد شده، ۵۵۶ دانش‌آموز رشته کارودانش در حال کسب مهارت در بیش از ۲۸ حرفه از فنی‌وحرفه‌ای هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون به تعداد شش هزار و ۱۴۲ نفر بعد از طی مراحل آزمون تعیین صلاحیت، موفق به کسب گواهینامه مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای شده‌اند.

رشیدی تصریح کرد: برای کاهش تصدی‌گری و تقویت بخش خصوصی قسمتی از آموزش‌های خود را به آموزشگاه‌های آزاد واگذار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این آموزشگاه‌ها از ابتدای سال تاکنون توانسته‌اند به شش هزار و ۳۷ نفر از هم استانی‌ها آموزش ارائه دهند که جمع کل ساعات آموزشی برای تمامی آن‌ها بیش از ۱ میلیون ساعت بوده است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار