فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با تأکید بر اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی یک راهبرد جدید را در منطقه و جهان ایجاد کرده است، تصریح کرد: بزرگی شهادت سردار سلیمانی را امروز در حماسه ماندگار مردم ایران، عراق و سایر نقاط جهان در بزرگداشت و تشییع پیکر پاک این سردار بزرگ می‌بینیم که به‌کل افسانه‌هاست، راهبردی که امروزه معنای فراوانی را در جهان تصویر کرده است.
کد خبر: ۸۱۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 05 January 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی گفت: هیچکدام از آمریکایی ها در حد و قواره حاج قاسم سلیمانی نیستند که او را هدف قرار دهیم، بلکه همه آمریکایی ها و عقبه آنان مورد هدف ما هستند.

وی افزود: حاج قاسم چهل از عمرش را با همه توان، جان و مالش در خدمت ولایت بود.

سردار شاکرمی تصریح کرد: زبانم در مقابل عظمت روح شما مردم مردان و زنان غیرتمند ایلامی برای گرامیداشت شهادت سردار بزرگ اسلامی حاج قاسم سلیمانی قاصر است.

وی بابیان اینکه صدای مویه‌های خواهران و گریه‌های برادران ما در ایلام در حزن شهادت سردار قاسم سلیمانی دل هر بیننده و شنونده‌ای را به لرزه درمی‌آورد، افزود: حاج قاسم سلیمانی، برای دستیابی به قله‌های پیروزی هم‌زمان با جنگ در عراق و سوریه جهاد گونه حضور یافت، در عراق با داعش مبارزه کرد و او نماد مبارزه با تروریسم جهانی و داعش در جهان شناخته شد و تا زمان شهادت دست از مبارزه با تروریسم برنداشت و خود نیز قربانی رذالت تروریسم جهانی آمریکای جنایتکار شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار