مدیر‌عامل شرکت برق هرمزگان گفت: مصرف برق در هرمزگان طی پیش بینی‌هایی که برای دوره پیک مصرف صورت گرفته بود، 5 درصد کاهش یافته است. خبرگزاری فارس: کاهش 5 درصدی مصرف برق در هرمزگان
کد خبر: ۸۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵ 23 August 2015
به گزارش تابناک، عبدالصاحب ارجمند پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به الگوی مصرف برق ‌در هرمزگان اظهار داشت: با وجود اینکه ‌در سال جاری نسبت به سال گذشته 33 درصد به مشترکان شرکت توزیع برق هرمزگان‌ اضافه‌ شده بود و علی‌رغم وجود گرمای شدید در تیر و مردادماه توانستیم خدمات خوبی را به مشترکان ارائه دهیم.
 
وی با بیان اینکه در هرمزگان سه نیروگاه بزرگ و چندین نیروگاه ‌کوچک در حال تولید برق است، ادامه داد: سقف پیک مصرف‌ برق در هرمزگان در حوزه شرکت توزیع برق یک‌هزار و 900 و در کل استان 2 هزار و 500 مگاوات دیده شده بود که با همکاری مردم که ‌متأثر از کارهای فرهنگی بوده پیک مصرف‌ در مردادماه به یک‌هزار و 890 مگاوات رسید که این میزان ‌مصرف 10 مگاوات زیر سهمیه‌ پیک است که‌ مشخص‌ شده بود.
 
مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان‌ اضافه کرد: این در حالی بود که قبل از آغاز فصل گرما طی سال جاری پیش‌بینی بر رشد 10 درصدی مصرف بود که مشاهده می‌شود مصرف برق، پنج درصد کاهش یافته است.
 
ارجمند با بیان اینکه پیک مصرف برق در هرمزگان ماه‌های تیر و مرداد است، اضافه کرد: وزارت نیرو موفق شده در مردادماه 51 هزار و 400 مگاوات بار پیک را تأمین کند که این در نوع خود قابل تأمل است.
 
این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته شرکت توزیع برق هرمزگان 7 میلیارد کیلووات ساعت برق توزیع شده است‌، گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان تیرماه مصرف برق در استان به 2 میلیارد و 141 میلیون کیلووات ساعت رسیده که این میزان مصرف بالاتر از مصرف میزان مصرف 10 استان کوچکتر کشور است که نشان از گستردگی کار در شرکت توزیع این استان دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار