کد خبر: ۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۷ 25 February 2015
مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران گفت: تالیف کتاب‎هایی با موضوعات نقش مردم و یگان‎های رزمی مازندران در دفاع مقدس در حال انجام است.
به گزارش فارس سردار عبدالله ملکی بعد از ظهر امروز در نشست سالانه ائمه‌جمعه مازندران در مسجد جامعه شهر سورک مرکز میان‌دورود با تاکید بر نقش اساسی و تاثیرگذار مردم و رزمندگان مازندران در پیش‌برد اهداف انقلاب در هشت سال دفاع مقدس گفت: این جایگاه ویژه مازندران باید در آثار ویژه رسانه‎ای تبیین شود.

وی افزود: بعد از 27 سال در سطح کشور نقش استان‎ها در دفاع مقدس هنوز بیان نشده است و این کار باید توسط آثار هنری و فیلم‎ها مشخص شود.

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه در گذشته کتاب‎هایی با محوریت شهدا نوشته شده است، افزود: نقش مردم استان‌ها و یگان‎های رزمی مانند سپاه، ارتش و ژاندارمری در این کتاب‎ها مشخص نشده است.

ملکی به رونمایی از هشت کتاب با موضوع نقش مردم آمل در نگهبانی از انقلاب اسلامی در بهمن امسال در شهر آمل اشاره کرد و افزود: تالیف کتاب‎های دیگر با موضوعات نقش مردم و یگان‎های رزمی مازندران در دفاع مقدس در حال انجام است.

این مسئول بر ضرورت تبیین نقش مازندران و لشکر 30 گرگان در کردستان، سیستان، عملیات کربلا، قرارگاه رمضان همچنین تولید آثار دیداری از شهدای برجسته مازندران تاکید و اظهار کرد: همان‌طور که جنگ تحمیلی را مردم به پیش بردند امروز نیز برای نشر آثار و ارزش‎های دفاع مقدس نیازمند مشارکت مردم و خیران هستیم.

همایش فصلی ائمه‌جمعه مازندران پیش از ظهر امروز با مشارکت بانک قرض‌الحسنه رسالت ائمه‌جمعه مازندران و استاندار مازندران با هدف بررسی نقش سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در دو بخش عمومی و تخصصی در مسجد جامع شهر سورک برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار