مدیر عامل نفت و گاز غرب کشور ،
مدیر عامل نفت و گاز غرب کشور گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و با اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی بدون وابستگی به شرکت‌های خارجی در حوزه نفت گاز قطعاً با وجود نیروهای متخصص داخلی می‌توانیم فشار ناشی از تحریم‌ها را مهار کنیم.
کد خبر: ۸۲۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ 05 February 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سعید ناصری پور اظهار داشت: در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات بسیار مهمی در نفت و گاز غرب کشور به خصوص در راستای بهره برداری از میدان‌های مشترک صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب کشور باتوجه به افزایش تولید نفت میدان مشترک آذر برنامه اصلاحات خط انتقال ۱۶ اینچ را در واحد بهره برداری چشمه خوش شهرستان دهلران در دستور کار خود قرار داد که خوشبختانه در این راستا با توان نیروهای داخلی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

ناصری پور عنوان کرد: خوشبختانه در راستای اقدامات اصلاحی واحد بهره برداری نفت و گاز غرب کشور علاوه بر حمایت مدیر عامل نفت مرکزی و مجموعه همکاران دیگر و مدیران مناطق ما شاهد این هستیم که این اقدامات تا ۲۲ بهمن ماه که مصادف است با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به پایان برسانیم.

مدیر عامل نفت و گاز غرب کشور تصریح کرد: با هماهنگی‌های و برنامه ریزی های که با شرکت مهندسی توسعه  نفت انجام گرفته است تا ماه‌های آتی گام بلندی در راستای افزایش تولید از میدان مشترک در غرب کشور خواهیم داشت.

ناصری پور گفت: خوشبختانه پروژه‌هایی که در راستای بهره برداری از میدان مشترک در حال انجام است بدون برون سپاری و از توان نیروهای و توان داخلی استفاده شده است.

وی گفت: به رغم تحریم‌های ظالمانه که بر کشور تحمیل شده است ما شاهد آن هستم که از وجود متخصصین داخلی خود استفاده کنیم و هیچ گونه نیازی به متخصصین خارجی نداریم چرا که مجموعه همکاران ما در مناطق عملیاتی اقدامات و اصلاحات مورد نیاز را انجام می‌دهند.

مدیر عامل نفت و گاز غرب کشور گفت: با اتکا به متخصصین داخلی و برنامه ریزی های انجام شده در راستای استفاده از میادین مشترک نفت گاز قطعاً جهت رقابت با کشورهای همسایه در تولید نفت و گاز و حفظ منافع ملی استفاده حداکثری از موضوعاتی است که به صورت عملیاتی در غرب کشور دنبال خواهد شد./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار