مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد گفت: از این پس خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق بدون مراجعه حضوری ازطریق سیستم «ناب» انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 24 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد، قاسم‌پور مجری طرح بهینه‌سازی و کاهش تلفات انرژی شرکت در مراسم افتتاح اولین مرکز پایش فراسامانه هوشمند اندازه‌گیری و مدیریت انرژی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی این مرکز رصد ارتباط دوسویه و مدیریت بار کنتورهای هوشمند برق است.

قاسم‌پور افزود: برقراری ارتباط دوطرفه با کنتورهای هوشمند، قرائت کنتورها و مدیریت بیلینگ مدیریت مصرف و مدیریت بار در کنتورهای هوشمند، برقراری ارتباط با GIS و مانیتورینگ کنتورهای هوشمند روی نقشه، کنترل مصارف غیرمجاز با مدیریت رویدادها و دستکاری‌های ثبت‌شده در کنتور و... از دیگر اهداف و قابلیت‌های این مرکز است.

وی با اشاره به قرائت و مدیریت از راه دور اطلاعات کنتورهای هوشمند ازطریق نرم‌افزار MDM گفت: این نرم‌افزار امکان اتصال به تمام سیستم‌های شرکت توزیع را دارد و کاربران بدون نیاز به مراجعه به نرم‌افزار کنتورساز مربوطه، تنها با واردکردن رمز رایانه به کنتور متصل خواهند شد.

مهندس قاسم‌پور تصریح کرد: شرکت توزیع برق مشهد در نصب کنتورهای هوشمند پیشگام است و در حال حاضر حدود ١٦هزار مشترک در سطح شهر مشهد به کنتور هوشمند مجهز هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد نیز در ادامه این مراسم از سیستم فروش انشعاب برق به نام «ناب» رونمایی و تصریح کرد: «ناب» مخفف نسخه خدمات فروش و پس از فروش، انشعاب برق، بدون مراجعه حضوری است.

علی سعیدی افزود: در سیستم «ناب» از ابتدای تقاضای انشعاب تا پرداخت صورت وضعیت پیمانکار، تماماً ازطریق سیستم و بدون مراجعه متقاضی و پیمانکار انجام می‌شود.

به‌گفته وی رخنه‌های متصور در مسیر فرایند برای اعمال سلیقه و خدشه‌دارشدن سلامت اداری، بسته شده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه شهر مشهد به‌لحاظ وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) و همچنین حضور بیش از ٢٥میلیون زائر در طول سال گفت: شرکت توزیع برق مشهد تمامی همت و تلاش خود را به کار برده تا با استفاده از فناوری‌های روز و کناره‌گیری از روش‌های سنتی، ایدئال‌ترین خدمات را به مخاطبان و مشترکان خود ارائه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار