کد خبر: ۸۲۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ 02 March 2020
مسئول ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر دوگنبدان گفت: معابر عمومی و مکان های پرتردد این شهر از ابتدای انتشار خبر ویروس کرونا در کشور چندین مرحله ضدعفونی و گندزدایی شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کامبیز افشین پور یکشنبه در حاشیه پاکسازی و ضدعفونی خیابان های شهر دوگنبدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خیابان ها و معابر شهید بلادیان، شهید بشارت،هلال احمر،خیابان کلینیک مهر،ترمینال،روگذر و زیرگذر و بازار میوه فروشان از جمله مناطق ضدعفونی شده شهر دوگنبدان در چند روز اخیر بوده است.
وی بیان کرد: پمپ بنزین ها، خودپردازها،بانک ها و معابر پرتردد نیز برای پیشگیری از ویروس کرونا در چند روز آینده گندزدایی می شود.
افشین پور بیان کرد: مواد ضدعفونی مورد نیاز برای گندزدایی معابر و مکان های پرتردد این شهر تامین شده است.
مسئول ایستگاه های آتش نشانی شهر دوگنبدان تصریح کرد: ۵۰ نفر پرسنل ۲ ایستگاه آتش نشانی شهر دوگنبدان شبانگاه پس از تعطیلی بازار های شهر اقدام به ضدعفونی معابر و خیابان های این شهر می کنند.
شهر گرمسیری ۱۰۰ هزارنفری دوگنبدان مرکز شهرستان نفت خیز گچساران در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
هیچ موردی از بیماری کرونا در شهرستان گچساران گزارش نشده است.
براساس آخرین اخبار که روز یکشنبه دهم اسفند منتشر شده ۹۸۷ نفر در ۲۷ استان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۵۴ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۷۵ نفر بهبود یافته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار