معاون بهداشت و درمان سپاه استان خبر داد:
معاون بهداشت و درمان سپاه خوزستان با اشاره به آمادگی سپاه برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در زمینه کروناویروس در استان، گفت: ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی را در سطح استان در دستور کار داریم که اولین مرحله آن در شهر اهواز به اجرا در آمده است.
کد خبر: ۸۲۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳ 03 March 2020

دکتر سعید سلطان‌زاده امروز، ۱۲ اسفندماه در جمع خبرنگاران در اهواز، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان، قرارگاه پدافند زیستی استان به ریاست فرماندهی سپاه خوزستان تشکیل شد و در این راستا کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته‌های آموزش، درمان و پیشگیری تشکیل شدند.

 وی افزود: کمیته آموزش در زمینه آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا فعال شده است که برای عموم، اقداماتی به صورت حضوری و مجازی انجام می‌دهد.

معاون بهداشت و درمان سپاه خوزستان گفت: در کمیته پیشگیری، ضدعفونی و گندزایی معابر عمومی را در سطح استان در دستور کار داریم که اولین مرحله آن در شهر اهواز به اجرا در می‌آید و در سطح استان ادامه پیدا خواهد کرد.

سلطان‌زاده در پایان بیان کرد: در زمینه درمان نیز تیم‌های مختلف از بسیجیان و پاسداران را تشکیل دادیم و اعلام آمادگی می‌کنیم که هر زمان دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند، آماده همکاری هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار