جواد نجار تمیزکار:
وی اظهار داشت: اهتمام جدی به این موضوع از سوی همه ی مدیران و مسئولان و هنرمندان ضروری است و باید علاوه بر انجام کار متناسب با عنوان جشنواره که "شهروند" است، به شکلی اقدام شود که با فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی تطابق و تناسب داشته باشد.
کد خبر: ۸۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 25 August 2015
دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان که ششمین دوره آن در سال جاری برگزار می گردد، به یک برند فرهنگ و هنری تبدیل شده است.

به گزارش "تابناک گیلان از روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان"، جواد نجار تمیزکار با اشاره به این‌که امسال استان گیلان و شهرستان لاهیجان برای ششمین سال متوالی میزبانی جشنواره تئاتر خیابانی را دارد گفت: باید با تمام توان خود، این جشنواره را در سطح کشور و حتی جهانی مطرح کنیم.

وی اظهار داشت: اهتمام جدی به این موضوع از سوی همه ی مدیران و مسئولان و هنرمندان ضروری است و باید علاوه بر انجام کار متناسب با عنوان جشنواره که "شهروند" است، به شکلی اقدام شود که با فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی تطابق و تناسب داشته باشد.


تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به یک برند فرهنگ و هنری تبدیل شده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان با تاکید بر اینکه تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان یک برند فرهنگ و هنری تبدیل شده است، ادامه داد: برگزاری جشنواره تئاتر شهروند می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی استان گیلان و شهرستان لاهیجان در سطح ملی و جهانی نیز باشد، بنابراین باید جهت برگزاری بهتر این جشنواره برنامه‌ریزی و تعامل بیشتری صورت گیرد.

تمیزکار در ادامه توضیح داد: در تطبیق محتوا، حواشی و برنامه‌های این جشنواره باید مراقبت و دقت شود تا به هیچ وجه اقدام و کاری نامناسب با عنوان این جشنواره انجام نشود.

وی افزود: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند یک رویداد و افتخار بزرگی جهت توسعه و تعمیق فرهنگ شهروندی و ایرانی است و توقع این است که مدیران این مهم را درک کرده و با جدیت بیشتری در این عرصه همکاری کنند.

دبیر شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: فرهنگ اصيل اسلامی ايرانی، فرهنگ ايثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منكر، رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی، آگاهي از حقوق شهروندی، ارتقاء تعامل با سالمندان، كودكان و نوجوانان و معلولين، عوارض محلی، توسعه فرهنگ شهرنشينی، آسيب های اجتماعی، محيط زيست، مشاركت مسئولانه شهروندان و نهادهای خصوصی در مديريت شهرها و همچنین شعار سال ۹۴ یعنی «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» از محورهای جشنواره امسال هستند.

ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند از ۱۲ تا ۱۴ ام شهریور ماه در سطح شهر لاهیجان برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار