کد خبر: ۸۲۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 05 March 2020
رئیس روابط عمومی نفت گچساران شایعه اسکان مسافران شهرهای دیگر در مهمانسرای شرکت نفت را تکذیب کرد
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی جعفری در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به این سوال که گفته می شود مهمانانی از شهر قم و دیگر نقاط در مهمانسرای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران اسکان داده شده اند، اظهار کرد: این شایعه است چرا که مهمانسرای نفت و مجتمع های فرهنگی و ورزشی و کمپهای نزدیک گچساران از همان ابتدا و با هماهنگی های به عمل آمده به دلیل بیماری کرونا تعطیل شده است کمپ های بیرون که کارکنان آنها اقماری هستند با نظارت کارشناسان در حال خدمات هستند.
وی ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با توجه به گستردگی که در چهار استان دارد با دستور مدیرعامل محترم جلسات ستادی خود را تشکیل داد و اقدامات قابل توجه ای را در سطح تاسیسات شرکت؛ ادارات شرکت نفت و ادارات بیرون از شرکت انجام داده است.
جعفری تصریح کرد: ضدعفونی کردن محیط کار کارکنان و توزیع بسته های بهداشتی نظیر ژل ضدعفونی و تمیز کننده در بین کارکنان و اطلاعیه های بهداشتی به صورت پیامکی از طریق روابط عمومی نفت از جمله کارهایی است که توسط متولیان این امر در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران صورت گرفته است.
رئیس روابط عمومی نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: انتظار این است با توجه به شرایط فعلی مردم به شایعات توجه نکنند و مطمن باشند جامعه پزشکی ما با همت و تلاشی که صورت گرفته است که جا دارد از همه آنها تشکر کرد این بیماری نیز ریشه کن خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
روحانیون قم رو آوردند تو پلاژهای تفریحی مارون و هتل رضا بهبهان و حالا تو مهمانسراهای شرکت نفت گچساران. جناب رئیس روابط عمومی چرا دروغ میگید. با مردم شهرتون صادق باشید. شما فقط بله قربان گوی دیگران هستید و هیچ اختیاری از خود ندارید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار