مسئول کمیته آفرود هیات اتومبیل رانی و موتور سواری همدان گفت: اوایل سال بعد یک دوره مسابقه آفرود در همدان برگزار خواهیم کرد که برای شرکت در آن حتی از کشور ارمنستان هم دعوت شده است.
کد خبر: ۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴ 26 February 2015

مسئول کمیته آفرود هیات اتومبیل رانی و موتور سواری همدان گفت: اوایل سال بعد یک دوره مسابقه آفرود در همدان برگزار خواهیم کرد که برای شرکت در آن حتی از کشور ارمنستان هم دعوت شده است.

به گزارش ایسنا:" محمد مهدی پناهی" افزود: پیست مفتح اصلی ترین مکان این رشته ورزشی است که از استانداردهای خوبی برخوردار است و هیچ عامل مصنوعی در احداث آن دخیل نبوده است. به احتمال فراوان این رقابت در اردیبهشت ماه در همین پیست برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات روز گذشته همزمان با جشنواره زمستانی همدان اضافه کرد: این مسابقات برای اولین بار در استان همدان و در قالب هشتمین جشنواره زمستانی برگزار و در آن 45 شرکت کننده حاضر شدند.

وی تاکید کرد: استقبال از این مسابقات بی نظیر بود و چون برای اولین بار این رقابت ها را در همدان برگزار می ‌کردیم پیش بینی این تعداد شرکت کننده را نداشتیم.

پناهی با اشاره به محل برگزاری مسابقات در انتهای بلوار جوان اضافه کرد: این پیست محل اصلی اجرای مسابقات آفرود در همدان نیست. البته در این زمین هم که خیلی سریع و برای برگزاری رقابت آفرود در قالب جشنواره زمستانی ایجاد شد هیچ عامل مصنوعی دخالت نداشت و استاندارد بود.

وی به جذابیت این رشته اشاره کرد و یادآور شد: بخاطر حضور تماشاچیان بیشتر این مسابقات در انتهای بلوار جوان برگزار شد. در استان های دیگر حداقل پنج هزار تماشاچی مسابقات را از نزدیک نظاره می کنند.

مسئول کمیته آفرود هیات اتومبیل رانی و موتور سواری همدان خاطرنشان کرد: این دوره از رقابت ها در سه کلاس 4 سیلندر کاربرات، 6 سیلندر کاربرات و 6 سیلندر  انژکتور برگزار و برخی شرکت کنندگان برای اولین بار بود که در چنین رقابتی حاضر شدند.

مسابقات در کلاس چهار سیلندر کاربرات ابراهیم نوحی در رتبه اول ایستاد و محمد رضا حمیدی و حمید رضا طهماسبی در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند. در کلاس 6 سیلندر کاربرات مهدی پناهی، علی صلواتیان و کسری پلاسچی به ترتیب در رتبه های اول تا سوم ایستادند. همچنین در کلاس 6 سیلندر انژکتور علی دهنوی در رتبه اول ایستاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار