کد خبر: ۸۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 26 August 2015

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: نیروهای امدادی درماه گذشته به شش هزار و 156 ماموریت اعزام شدند.

آرش رحمتی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهارکرد: از تعداد ماموریت‌های انجام شده، پنج هزار و 315 مورد شهری ، 807 مورد جاده‌ای و مابقی بین مرکزی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: درماهی که گذشت درمجموع 60 هزارو 60 تماس با پایگاه‌های اورژانس استان برقرار شد که 24 هزار و 273 مورد ازآنها از سوی مزاحمین صورت گرفته بود.

رحمتی افزود:40 درصد از مجموع تماس‌هایی که با مراکز اورژانس گرفته شده از سوی مزاحمین تلفنی بود که نتیجه‌ای جز اتلاف وقت نیروهای امدادی درپی نداشت.

وی ادامه داد: در ماهی که گذشت 25 هزار و 765 مشاوره پزشکی توسط نیروهای امدادی به متقاضیان داده شده است.

رحمتی ابرازکرد: درماموریت‌های امدادی مرداد ماه به66 هزار و 422 بیمار، هزار و 112 تصادفی و پنج هزارو 44 غیر تصادفی خدمات رسانی وصورت گرفت.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: دو هزار و 539 نفر از این افراد به بیمارستان اعزام و دو هزار و 657 نفر نیز درمحل درمان سرپایی شدند.

این مسئول اضافه کرد: طی این مدت از اتوبوس آمبولانس‌های اورژانس پنج مرتبه و 101 بار نیز از موتور آمبولانس‌ها استفاده شد.

وی یادآورشد: علاوه براین برای امداد رسانی به مصدومانی که نیاز به درمان فوری داشتند نیز دو بار از خدمات امداد هوایی استفاده شد.

رحمتی در پایان گفت: 81 درصد ماموریت‌های امداد مرداد ماه به شهرستان کرج، دو درصد به طالقان،12 درصد به هشتگرد و پنج درصد نیز به نظرآباد اختصاص داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار