فرمانده انتظامي استان از کشف 73 هزار و 971 عدد ماسک، دستکش و محلول و ژل ضدعفونی كننده در شهرستان رشت خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 11 April 2020

 

سردار "عزيزاله ملكي" در گفت‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به شيوع ويروس كرونا و احتمال احتكار اقلام بهداشتي مورد نياز مردم توسط افراد فرصت طلب، گفت: برخورد با محتكران و افراد سودجويي كه سلامت مردم را به خطر مي‌اندازند در دستور كار پليس قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامي گيلان بيان داشت: كارآگاهان پليس آگاهي استان با انجام تحقيقات و در پي دريافت خبرهايي مبني بر احتکار اقلام بهداشتی در سطح شهرستان رشت، بررسي موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وي افزود: ماموران آگاهي با انجام اقدامات شبانه روزي پليسي، محل‌هاي دپو اقلام بهداشتي احتكاري را در شهر رشت شناسايي كرده و پس از هماهنگي قضائي با تشكيل چند اكيپ‌ به مكان‌هاي مورد نظر اعزام شدند.

سردار ملكي ادامه داد: در بازرسي از محل‌هاي شناسايي شده 12 هزار و 666 عدد ماسك، 50 هزار و 700 عدد دستكش، 9 هزار و 546 عدد محلول ضدعفونی کننده و هزار و 59 عدد ژل ضدعفونی کننده كشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به دستگیری 5 متهم در این رابطه و معرفي آنها به مرجع قضائي گفت: متهمان پس از احتكار اقلام بهداشتي مورد نياز مردم، آنها را به قیمت‌های گزاف مي‌فروختند.

فرمانده انتظامي استان گيلان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با محتکران و افرادي كه با احتكار اقلام بهداشتي مورد نياز مردم، سلامت آنها را به خطر انداخته و از اين طريق قصد سودجويي دارند، برخورد قاطع و قانوني مي‌كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار